Ciemnota przeciw cywilizacji

11. Data: 2014-01-04 21:49:03

Temat: Re: Ciemnota przeciw cywilizacji
Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Kleru dyrdymały są całkowicie nie do zrealizowania i nikt tak naprawdę ich nie
przestrzega, tylko obłudnie udaje i jak natrafisz na takiego obłudnika, to on może
wykorzystać to jaka ty jesteś swobodna i bęcki od otoczenia. A ty jak nawiedzona
dostarczasz obłudnikom pochwały swoimi postami, to brak rozumu.

12. Data: 2014-01-04 22:02:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jan 2014 12:49:03 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> Kleru dyrdymały są całkowicie nie do zrealizowania i nikt

OOOOO, byś się zdziwił 3-)

> tak naprawdę ich nie przestrzega, tylko obłudnie udaje

O, przepraszszszszammmm, to my tu mówimy o przestrzeganiu, czy o
przejmowaniu się? To nie można czegoś po prostu przestrzegać, nie
przejmując się tym?
3333-)

> i jak natrafisz na takiego obłudnika, to on może wykorzystać to jaka ty jesteś
swobodna i bęcki od otoczenia.

Od tego obłudnego otoczenia??? - prędzej podlizywania (mi) się spodziewam.
Jak ktoś jest obłudny, to na wszystkie strony.
33333-))))

> A ty jak nawiedzona dostarczasz obłudnikom pochwały swoimi postami, to brak rozumu.

Spoko, przecież obłudnicy nigdy tak naprawdę nie wierzą w to, co o sobie
piszę - przecież sądzą wg siebie, tj że jestem obłudnicą (jak oni). A mało
to takich tu było w grupach? 3-))))
--
XL

13. Data: 2014-01-04 22:47:33

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
No i znowu robisz muuuu, czy komunistycznym wartością to ludzie mogli sprostać? Nie,
bo to dyrdymały utopijne były i każdy udawał więcej niż był, ale udawanie powoływało
rzeczywistość i ktoś bardziej swobodny, dostawał wpierdy od zomo, bo ludzie się
napiętrzyli w udawaniu i każdy się pilnował, a tych mało pilnujących tłukło zomo. I
ty pokazujesz pisamiem swoim jak kochasz komune , ale w życiu żyjesz antypartyjnie i
tylko czekać jak natniesz się na katolickiego zomowca.

14. Data: 2014-01-05 13:08:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jan 2014 13:47:33 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> I ty pokazujesz pisamiem swoim jak kochasz komune , ale w życiu żyjesz
antypartyjnie i tylko czekać jak natniesz się na katolickiego zomowca.

...którym okażesz się TY 33333-))))
--
XL

15. Data: 2014-01-07 20:57:26

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 10:58, anioł śmierci pisze:
> Jak Kościół niszczył i niszczy naszą cywilizacje (wybrane pozycje)

Ale ta nasza (a raczej zachodnioeuropejska, do której my porządni
Słowianie tak się przypisujemy) to najgorsze badziewie jakie się
zdarzyło ludzkiemu gatunkowi. Nawet tak barbarzyński dzikus jak Dżyngis
Chan nie posuwał się do zarażania kobiet i dzieci swoich wrogów
zakażonymi dżumą kocami.

16. Data: 2014-01-07 22:34:18

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Katolicyzm nie wywodzi się z europy tylko z bliskiego wschodu, to obca nam religia,
naszym fundamentem jest starożytna Grecja Platony Arystotelesy, teatr grecki, sztuka
itd.

17. Data: 2014-01-07 23:10:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Jan 2014 20:57:26 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> zdarzyło ludzkiemu gatunkowi. Nawet tak barbarzyński dzikus jak Dżyngis
> Chan nie posuwał się do zarażania kobiet i dzieci swoich wrogów

No nie, po prostu zarzynał, bo taniej i szybciej :->
--
XL

18. Data: 2014-01-07 23:49:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jan 2014 23:10:17 +0100, Ikselka napisał(a):

> No nie, po prostu zarzynał, bo taniej i szybciej :->

...ale tylko te, co się nie nadawały do branki, oczywiście.
http://ciekawe.onet.pl/historia/16-mln-dzieci-czyngi
s-chana,1,5366628,artykul.html
O taktyce spalonej ziemi już nawet nie mówię...

--
XL

19. Data: 2014-01-08 13:22:55

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-07 22:34, anioł śmierci pisze:
> [...]
naszym fundamentem jest starożytna Grecja Platony Arystotelesy, teatr grecki, sztuka

Osobiście myślę że to tylko dzięki katolicyzmowi udało się ocalić od
zagłady niektóre szczepy Indian Płn/Płd amerykańskich. Owszem, okradł
z ich własnych bogów i wierzeń, ale ocalił od całkowitej zagłady.

20. Data: 2014-01-08 13:23:23

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-07 23:10, Ikselka pisze:

> No nie, po prostu zarzynał, bo taniej i szybciej :->

Nawet dzisiaj wolno zarzynać, palić żywcem, każdemu - warunek musi to
być usprawiedliwione działaniami wojennymi. Ale tylko wybrani (USA
Rosja, Chiny i przypuszczalnie Izrael) mogą posiadać broń biologiczną, i
to tylko nieoficjalnie.

Edukacja seksualna dzieci na czym polega.
Re: Gender. Rzeczywistość wyje.
W obronie kobiety
Teraz na Discovery Historia - o gwałtach Armii Radzieckiej!
Ogłupianie