Re: Cienie pod oczami mam...

From: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Cienie pod oczami mam...
Date: Sun, 29 Aug 2004 09:56:49 +0200

On Sat, 28 Aug 2004 23:25:53 +0200, in pl.rec.uroda Drwal
<z...@d...sie> wrote in <cgqt9a$4us$1@opal.icpnet.pl>:

>[...] Interesowalby mnie skuteczny krem na te
>cienie (w sumie nie wiem czy to sa wlasnie cienie, bo to w srodku nie
>jest wypelnione tylko to jest taki okrag <nie kolo!> zachodzacy prawie
>na policzek...) najlepiej wlasnie dla mezczyzn, a jesli uniwersalny to
>koniecznie nieperfumowany.

rozejrzyj się za kosmetykami dla mężczyzn. niestety, na ogół tylko
wysokopółkowe marki mają kremy pod oczy, np. Shiseido Men.

>Przejrzalem pod tym katem google. Polecane zostalo:
>a) picie duuuuuuzo wody mineralnej
>b) krem pod oczy pietruszkowy - firma Ziaja
>c) ogolnie cala gama produktow pod oczy Ziaja
>d) rozjasniajacy krem pod oczy - Avon
>e) biotherm hydra detox - ponad 150 zl... bez przesady!
>f) Faberlic - nie znam ceny
>g) Auriga - Cernor
>h) jakies "antigravity" - nie mam pojecia co to... moze to
>http://tinyurl.com/5l83v ale to kosztuje ponad 40$ !

tak, to. w PL kosztuje jakieś 150 zł.

>Niestety wiele z tych produktow jest produktami stricte tuszujacymi a
>nie likwidujacymi te cienie...

nie, żaden nie jest. wszystkie kremy działają (w założeniu)
długofalowo, żaden nie jest koloryzowany.

>Tak czy inaczej - ktory z wyzej
>wymienionych sposob (a moze macie jakies nowe propozycje) jest warty
>uzycia? Zamierzam wydac tak do 60 zlotych, max 80.

ten Cernor chyba tyle kosztuje. dokładnie 57 zł na esentia.pl. nie
wiem tylko, jak ze skutecznością - zdaje się, że tylko jedna osoba go
jak dotąd używała.

an.