Cienki prezydent.

11. Data: 2016-02-22 22:46:14

Temat: Re: Cienki prezydent.
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 06:55:02 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
aw-frasyniuk-kto-rzuca-w-lecha-walese-kamieniem.html

> Co oczywiście?
> Co z tego tekstu zrozumiałaś?

GWno 3-]

12. Data: 2016-02-23 07:30:04

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-22 o 22:46, XL pisze:

aw-frasyniuk-kto-rzuca-w-lecha-walese-kamieniem.html

> GWno 3-]

Każdy rozumie tyle, na ile mu zawartość głowy pozwala.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2016-02-23 14:24:21

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lutego 2016 07:30:02 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

aw-frasyniuk-kto-rzuca-w-lecha-walese-kamieniem.html

> Każdy rozumie tyle, na ile mu zawartość głowy pozwala.

Wreszcie samokrytyka 3-]

14. Data: 2016-02-23 14:43:12

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
.

aw-frasyniuk-kto-rzuca-w-lecha-walese-kamieniem.html

> Każdy rozumie tyle, na ile mu zawartość głowy pozwala.

Wreszcie samokrytyka 3-]

Nie dokuczaj mu. To rzadkość- wysokiej klasy debil
:-)

--

Chiron

15. Data: 2016-02-23 17:18:22

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-23 o 14:43, Chiron pisze:

> Wreszcie samokrytyka 3-]

> Nie dokuczaj mu. To rzadkość- wysokiej klasy debil
> :-)

Myślisz, że tupanie nogami dodaje ci wiarygodności?
Uważaj, bo się spocisz :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2016-02-24 14:36:04

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

aw-frasyniuk-kto-rzuca-w-lecha-walese-kamieniem.html

>Oczywiście! Swój broni swego, a GWno to rozgłasza 3-]

Zapoznałaś się z kwitami na swojego ojca?

17. Data: 2016-02-24 18:45:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

>Oczywiście! Swój broni swego, a GWno to rozgłasza 3-]

Zapoznałaś się z kwitami na swojego ojca?

To co robi Pis do Wałesy to typowe bolszewickie podrygi i to warunkowe, żaden
komunista, ani ci którzy są w Pis, nigdy nie był tak atakowany jak Wałesa, który
obalił ten komunizm. Nagonka z fałszywkami przeciw Wałesie wzmożyła się jak startował
na nobla i z tego teraz korzytają bolszewicy z Pis, dlaczego teraz poszła z tymi
teczkami Kiszczakowa, bo Pis przejął media? Ikselka jak jej ojciec zawsze wierna
komunizmowi, a ta nagonka to zemsta za jego obalenie.

18. Data: 2016-02-24 18:56:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

" Po ludzku jest mi bardzo przykro, że kolejny raz biedni nienawistnicy próbują
zaszczuć wielkiego bohatera naszej wolności i wielkiego Polaka, Lecha Wałęsę. Ale w
tej ponurej zaszczuwająco - zniesławiająco - oszczerczej kampanii widzę też element
bardzo pozytywny. Miliony Polaków chyba wyraźnie już widzą o co w tej grze idzie. Nie
tylko idzie w niej o zniszczenie Wałęsy. Idzie w niej o to, o co idzie każdej
autorytarnej władzy - o przepisanie historii tak, by służyła jej interesom.

Kaczyński i PiS-owscy propagandyści chcą zniszczyć Lecha Wałesę nie tylko ze względu
na radość jaką im to sprawia. Chcą napisać od nowa historię Polski. Jeśli Wałęsa był
zdrajcą, jeśli był "dzieckiem Kiszczaka", to Polska zrodzona w 89-tym roku, nie była
wolną Polską. Jeśli tak, to była kolejną odsłoną komuny. Albo postkomuny. Jeśli tak,
to "ojczyznę wolną racz nam wrócić panie", wolną Polskę mamy od 25 października
zeszłego roku. I o ten prymitywny, bolszewicki w swej istocie zamiar napisania
historii od nowa, w całej operacji niszczenia Wałęsy idzie. "

19. Data: 2016-02-24 23:22:18

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lutego 2016 14:43:14 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
aw-frasyniuk-kto-rzuca-w-lecha-walese-kamieniem.html

> Wreszcie samokrytyka 3-]

> Nie dokuczaj mu. To rzadkość- wysokiej klasy debil

Rzadkość? - ja odnoszę wrażenie, że się tacy w populacji rozmnożyli w nadmiarze, więc
wskazany jest odstrzał.

20. Data: 2016-02-24 23:24:22

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 lutego 2016 14:36:14 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

aw-frasyniuk-kto-rzuca-w-lecha-walese-kamieniem.html

> Zapoznałaś się z kwitami na swojego ojca?

Tylko z tymi sfabrykowanymi - oryginały mam u siebie :->

Szela
Komunizm a kapitalizm
Mark Passio - Prawdziwe Prawo
Stwórca (Bóg) i Kobieta.