Cienki prezydent.

71. Data: 2016-02-27 23:48:04

Temat: Re: Cienki prezydent.
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lutego 2016 09:37:29 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> No cóż, Jarcio też żyje, przypominam. ;->

Lech nie zyje, przypominam.

72. Data: 2016-02-27 23:49:19

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lutego 2016 12:11:51 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> Problem z Bolkiem jest taki, że on wykonywał polecenia Kiszczaka i oficerów
> prowadzących. Przez jego donosy MORDOWANO ludzi

I wlasnie dlatego zyje.

73. Data: 2016-02-28 00:17:27

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Lech nie zyje, przypominam.

Owszem. Udało mu się ostatecznie przekonać oficerów by nielękliwi byli.
Skutek: odważne lądowanie i setka osób to piachu - tylko z powodu czyjejś
chorej ambicji.

74. Data: 2016-02-28 00:19:08

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Powiedz no mi, dziumdziusiu, JAK ty odroznisz zdrajce od bohatera

Bardzo prosto: pożyteczni idioci w rodzaju ciebie czy tez chirona, to de
facto zdrajcy, pracujący na rzecz putina.

75. Data: 2016-02-28 02:36:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

Bardzo prosto: pożyteczni idioci w rodzaju ciebie czy tez chirona, to de
facto zdrajcy, pracujący na rzecz putina.

A ja myślę że oni sobie przypomnieli czym byli za komuny i tak za nią tęsknili, że
ten spreparowany bolszewickimi metodami atak na Wałese, przypomina im lata młodości
jak w Ormo za solidarnością latali, robi z ludzi wariatów, narkomanów, opluwali, bo
ci sprzeciwili się ich kochanej komunie, której Tatuś Łikselki nawet w grobie
pozostał wierny.

76. Data: 2016-02-28 10:25:47

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Owszem. Udało mu się ostatecznie przekonać oficerów by nielękliwi byli.
> Skutek: odważne lądowanie i setka osób to piachu - tylko z powodu czyjejś

Ty głupia, antypolska kurwo. Albo jesteś kompletnie odmóżdżonym idiotą- albo
zwykłym ścierwem, drwiącym ze śmierci ludzi. Śmierci, w bardzo podejrzanych
okolicznościach- a teza o "ląduj dziadu" czy tym podobnych nachalnych
kłamstwach Tuska & Arabskiego już dawno nie funkcjonuje, o czym chyba nie
powiadomili cię twoi idole.

--

Chiron

77. Data: 2016-02-28 10:55:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2016 o 23:48, XL pisze:

> Lech nie zyje, przypominam.

I Mozart, i Beethoven, i JP2, i...

Ewa

78. Data: 2016-02-28 12:50:14

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

dniu 2016-02-27 o 22:59, Chiron pisze:

> Właściwie to nie wiem, czemu ci odpowiadam.
> :-)

Bo wiesz, że twoje brednie są słabe. I wydaje ci się, że jak je kilka
razy powtórzysz to nabiorą mocy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

79. Data: 2016-02-28 12:51:48

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-27 o 23:47, XL pisze:

> Powiedz no mi, dziumdziusiu, JAK ty odroznisz zdrajce od bohatera, kiedy dla ciebie
z definicji zdrajcy to bohaterowie...

Powiedz no mi, dziumdziusiu, JAKI chory proces myślowy doprowadził cię
do takiego wniosku?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

80. Data: 2016-02-28 16:20:39

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-27 o 08:43, Kviat pisze:

> [...]
> akumulator na jajach, dać się wywieźć w czarnym worku...
> Martwy, gówno zrobił, pozwolił innych skrzywdzić - ale za to jaki BOHATER!

Fajne. Czytałeś "Potop" ? Dokładnie na tę samą nutę Radziwił zbajerował
Kmicica.

> Wy macie tak nasrane w dyńkach, że aż dziwne, że zostało wam miejsce na
> pozostałe funkcje życiowe. Cud.

+10 do zajebistości u globa :)

Dębska

Szela