Ciepłe Lody (Ratunku)

1. Data: 2002-02-10 15:24:06

Temat: Ciepłe Lody (Ratunku)
Od: "Iwona" <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest coś takiego w cukierenkach.
Czy ktoś może ma przepis na to ?
Iwona

P.S. Nie, nie płonące, po prostu taki słodki krem zamiast lodów w wafelku
... Błagam:)
i...@c...pl

1. Data: 2002-02-10 15:24:19

Temat: Re: Ciepłe Lody (Ratunku)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona <i...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a46355$gtt$...@n...onet.pl...
> [...]
> Iwona
>
> P.S. Nie, nie płonące, po prostu taki słodki krem zamiast lodów w wafelku

Ludzie kochane, czemu Wy nie czytacie wątków z poprzednich dni. Przecież
ciepłe lody były tu niedawno wałkowane.
Zajrzyj do wątków 2 lutego i 5 lutego

Wkn

1. Data: 2002-02-10 18:15:35

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> napisał:a46355$gtt$...@n...onet.pl...

> Ludzie kochane, czemu Wy nie czytacie wątków z poprzednich dni.
----
Ale przepisu nie podano, bo i nie sądzę, żeby ktoś go znał,
oprócz małomiasteczkowych cukierenek nigdzie tego nie ma.
Pewnie niedługo w ogóle zaniknie.
Ciepłe lody to ogólnie dość marna rzecz,
z pamięci powiem, że przypuszczalnie jest to ubita z cukrem piana
z białek z jakimś dodatkiem (barwnik ?), mniej więcej taka
jak do napoleonek (krakowskich !!!).
Więc jeśli pytawka musi (a najwyraźniej MUSI !!!!! o Boże ....)
coś takiego zrobić, to niech spróbuje
taką pianę bezo-podobnej konsystencji do rożków
waflowych zapakować, i już.
O ile mnie pamięć nie myli, jadłam to coś raz -
jeden jedyny raz i nigdy więcej już nie chciałam !!
Tyle.
Kremy zresztą do tych ciepłych lodów można wymyślać dowolne !!
To ma _wyglądać_ jak lody, co wynika z nazwy,
smak do uznania ....
Ech ludzie, trochę wyobraźni ...
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-02-10 18:42:04

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-02-10 18:42:26

Od: "Iwona" <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-10 18:46:40

Temat: Re: Ciepłe Lody (Ratunku)-RATUNKU
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zowisia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

tnijcie posty. bardzo prosze.

Mechcia

1. Data: 2002-02-10 18:48:35

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona" <i...@c...pl> napisał(a):

> [...]
> sprzedawano ciastka z takim wlasnie kremem, pycha.
> Próbowałam robić w ten sposób jaki podałaś już wcześniej, ale nic z
---
No to trzeba jechac do Stegny,
może w te wakacje,
przycisnąć kioskareczkę (wysłać jakiegoś przystojniaka ...)
i niech da namiar do producenta.

Takie rzeczy są IMHO nie do odtworzenia w domu,
jeśli się nie zna choć w zarysach składu i sposobu produkcji.
Fabrycznie (lub nawet półfabrycznie) produkowane
słodycze zawierają żelatynę, agar, stabilizatory, emulgatory,
wzmacniacze smaku, aromaty .... to wszystko nie jest
stosowane w kuchni domowej, lub jeśli w ogóle,
to w bardzo ograniczonym zakresie.

Pozostaje ci więc jedzenie tego przysmaku (?)
i odtwarzanie go do skutku metodą prób i błędów.
Powodzenia !

--
Zowisia

1. Data: 2002-02-10 19:01:44

Temat: Re: Raz i już ???????????????
Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał(a):

> tnijcie posty. bardzo prosze.
---
Chyba coś dziś Mechcia w nastroju dyscyplinarnym ???
Ja zawsze tnę,
tym razem omyłkowo wysłałam post pusty i nie pocięty,
zdarza mi się to BARDZO rzadko ... chyba ....

Pozdrawiam cieplutko,
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-02-10 19:08:46

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja zawsze tnę,
> tym razem omyłkowo wysłałam post pusty i nie pocięty,
> zdarza mi się to BARDZO rzadko ... chyba ....

ja "bardzo prosilam"

mnie to wolno na forum grupy strofowac, ale Was to juz nie...

Mechcia
a ide chleba z dzemem zjwsc

1. Data: 2002-02-10 19:27:18

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z pamięci powiem, że przypuszczalnie jest to ubita z cukrem piana
> z białek z jakimś dodatkiem (barwnik ?), mniej więcej taka

No popatrz, ja nie czytałam tego wątku dokładnie, bo ja prawdę mówiąc ciepłe
lody to mam, hmmm...a to przez moją mamę, która mnie nimi we wczesnym
dzieciństwie na kilogramy faszerowała, mniemając, że mi przyjemność okrutną
robi :(
Ale zdawało mi się, że z dwa przepisy padły.

No nic, ślepa jestem widać. Za dużo książek czytam :(

Wkn

dieta - pytanie
niepotrzebnie pomstowalam na ziemniaki:-)
Pyszny sernik - dziekuje
To takie dobre...dzisiejszy obiad
kuchenka gazowa z piekarnikiem elektrycznym -jaka kupic