Cierpniecie ręki

1. Data: 2007-09-09 19:35:14

Temat: Cierpniecie ręki
Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z ręką, która mi cierpnie. Podejrzewam, że to od złego ułożenia
na biurku (oglądałem w TV, jakiś lekarz mówił, że naciska się na jakiś
nerw).
Jakie ma być prawidłowe ułożenie ręki (w którym mniej więcej miejscu ma byc
punkt podparcia).
Rękę mam scierpnięta nawet gdy nie siedze przy kompie, są jakieś ćwiczenia,
które "usprawnią rękę"?

2. Data: 2007-09-10 08:12:01

Temat: Re: Cierpniecie ręki
Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

bodeck pisze:
> [...]
> punkt podparcia).
> Rękę mam scierpnięta nawet gdy nie siedze przy kompie, są jakieś ćwiczenia,

a magnez brałeś?

3. Data: 2007-09-10 09:18:18

Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "el-ec-tr" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> a magnez brałeś?
Centrum z luteiną. Oprocz tego biore Klabax, Duomox i Notis w zwiazku z H.
pyroli. Zastanawiam sie teraz czy nie jest to zwiazane z dzialaniem ubocznym
ktoregos z lekow.

4. Data: 2007-09-10 13:34:20

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bodeck <o...@p...fm.pl> napisał(a):

> Mam problem z ręką, która mi cierpnie.

A czytałeś o zespole cieśni nadgarstka albo tunelu łokcia? Może to któryś z
wymienionych problemów?

Ania

5. Data: 2007-09-11 18:14:05

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Sep 2007 13:34:20 +0000 (UTC), czeremcha wrote:

> A czytałeś o zespole cieśni nadgarstka albo tunelu łokcia? Może to któryś z
> wymienionych problemów?

Gwoli ścisłości: nie ma czegoś takiego, jak tunel łokcia:)

m. (BTW - witam się po przerwie).
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

6. Data: 2007-09-11 23:20:24

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-09-11 20:14 Marek Bieniek pięknie wystukał/a:

Ze swojej strony również witam :-)

--
animka

7. Data: 2007-09-12 11:09:42

Od: Gośka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie masz zmian w obrębie kręgów szyjnych? U mnie zmiany
zwyrodnieniowe dawały podobny efekt. Możesz opisać dokładniej to
"cierpnięcie"?

8. Data: 2007-09-12 12:50:17

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> Gwoli ścisłości: nie ma czegoś takiego, jak tunel łokcia:)

A to proszę o sprostowanie jak to się nazywa, bo z medycyną to mam tyle
wspólnego, co na własnej skórze, w lekturze i internecie doświadczyłam. A że
spotkałam się z takim określeniem, to proszę o korektę, bo lubię wiedzieć.
Wiem, że w internecie jest wszystko, co "różne ludzie" tam umieszczą i nie
traktuję wieści z sieci jako wyroczni, ale skoro na lekarza trafiło...

Btw, a witam!

Ania

9. Data: 2007-09-12 17:36:12

Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy nie masz zmian w obrębie kręgów szyjnych? U mnie zmiany
>zwyrodnieniowe dawały podobny efekt. Możesz opisać dokładniej to
>"cierpnięcie"?

takie uczucie jak przy końcu działania znieczulenia (po wizycie u
stomatologa).

10. Data: 2007-09-12 18:04:54

Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gwoli ścisłości: nie ma czegoś takiego, jak tunel łokcia:)

Zespół rowka nerwu łokciowego ?

[cross] dla gorączki 39,6 C
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
Nietypowe pytanie...