Cilest i ból piersi

1. Data: 2003-11-13 18:41:51

Temat: Cilest i ból piersi
Od: Marzena F. <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przejrzałam archiwum, ale nie znalazłam nic w tym temacie.
Pierwszy cykl biorę Cilest (dziś będzie 12 tabletka).
Od 2 dni moje piersi się dziwnie zachowują.
Są nabrzmiałe i sporo powiększone (jak podczas karmienia), bolesne
(bardziej niż przed miesiączką) - czy to może być skutek uboczny
tabletek?
Na ulotce temat piersi kontra hormony z tabletki nie jest poruszony.
Marzena

2. Data: 2003-11-13 18:51:42

Temat: Re: Cilest i ból piersi
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Są nabrzmiałe i sporo powiększone (jak podczas karmienia), bolesne
> (bardziej niż przed miesiączką) - czy to może być skutek uboczny

nie znam się tak na tym żeby ci na to dokładnie odp,ale brałam cilest jakieś
3 lata temy przez kilka miesięcy i bardz źle się po nim czułam (ból i obrzęk
piersi, zawroty głowy , bezsilność , ogólne złe samopoczucie i
rozdrażnienie) i moje koleżanki też
Poproś lek o zmiane tabletek

pozdr Magda

3. Data: 2003-11-14 08:36:44

Od: Marzena F. <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako "Meg"
<m...@g...pl>, napisałeś (aś) :

> [...]
>3 lata temy przez kilka miesięcy i bardz źle się po nim czułam (ból i obrzęk
>piersi, zawroty głowy , bezsilność , ogólne złe samopoczucie i

Nie chcę zmieniać tabletek, bo te są naprawdę dobre. Nie mam po nich
żadnych plamień jak po Cerazette, a przyznaję jest to dość krępujące...
Jedyne co mi po nich dolega to lekkie nudności godzinę po zażyciu, przez
około 30 minut - ale przecież do kazdych tabletek trzeba się
przyzwyczaić. A na tych wyraźnie jest napisane, że trzeba dać
organizmowi te 3 miesiące - wtedy ustąpią nudności i inne lekkie
dolegliwości które mogą wystąpić podczas przyjmowania tabletek w ciągu 3
pierwszych cyklów.

Dorwałam w ręce jeszcze jedną ulotkę i okazało się jednak, że miałam
rację łącząc te objawy z przyjmowaniem tych konkretnych tabletek.
Na samym dole drobnym druczkiem:
Piersi: tkliwość, ból, powiększenie.

Reasumując: czytaj wszystkie ulotki, a zwłaszcza to na końcu i drobnym
drukiem ;))))
Pozdrawiam
Marzena

4. Data: 2003-11-16 18:19:29

Od: "marzenka" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Biorę cilest od ponad 2 lat. Na początku nic się nie działo ale jak zaczęłam
brac 2 opakowanie ( drugi miesiąc) zaczęłam okropnie się czuć. Miałam
dosłownie wszystkie objawy wskazujące na ciąże. Mdłości, zawroty głowy,
dreszcze a najbardziej odczuwałam je wieczorem. I musiałam pójść do lekarza z
duszą na ramieniu. Ale wszystko było w porządku. Lekarz mówił że może mi
zmienić na harmonet ale ja nie chciałam. Przemęczyłam sie jeszcze miesiąc i
wszystko wróciło do normy. Takzę radze tobie abys przeczekała i nie
denerwowała sie. POprost organizm musi przyzwyczaić sie do zmian. Ale w razie
jakis silnych dolegliwości radze skonsultować to zlekarzem.

plamki na paznokciach
hormony - o jakiej porze dnia
globulki dopochwowe
Witaminy a karmienie piersią