Cilest piątego dnia

11. Data: 2002-10-15 09:22:39

Temat: Re: Cilest piątego dnia
Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To, że działają od początku gdy
> zaczyna się brać pierwszego dnia okresu jest napisane wszędzie.

Ja przepraszam najmocniej ale Cilest nie działa od pierwszej tabletki (w
pierwszym czy piątym dniu okresu) tylko po zakończeniu pierwszego
opakowania. Moja koleżanka (pielęgniarka!) też myslała, że Cilest
zabezpiecza od pierwszej tabletki. Teraz ma pięknego synka. Aczkolwiek nie
za bardzo oczekiwanego :)

12. Data: 2002-10-15 13:15:58

Od: "Dominika Taracińska" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andda" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam, czy Wy wogole wiecie jak dzialaja tabletki
antykoncepcyjne????
> Co to za bajki o tym, ze niby zaczynaja dzialac po trzech dniach, albo po
> 13???
> To nie tabletki na bol gardla, ze po pierwszej jeszcze boli o po 5 juz
> mniej...
> Tabletka antykoncepcyjna jest skuteczna juz pierwszego dnia (pierwszy
dzien
> miesiaczki)

A Ty co wiesz i skad ? Ja odpowiadam na podstawie autopsji i doradzam co
bym sama zrobiła.
Pozdrawiam Dominika

13. Data: 2002-10-15 18:49:49

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> antykoncepcyjne????
> dzien
>
> A Ty co wiesz i skad ? Ja odpowiadam na podstawie autopsji i doradzam co
> bym sama zrobiła.
> Pozdrawiam Dominika
> Co to za jałowa dyskusja ??Cilest nie jest żadną nadzwyczajna tabletką
stąd wydaje mi się że należy ja przyjmować tak jak inne czyli 1 dnia
cyklu.Jezeli zakładamy ze może nie zadziałac 1 ego miesiąca to rownie dobrze
można stosować od 5 dnia cyklu.Myśle jednak że podana 1 dnia cyklu powinna
działać od tego dnia ,oczywiście od tego mogą być wyjątki bo mamy do
czynienia z żywym organizmem podlegającym roznym wpływom.Tabletka nie ma 100
%skuteczności.
W każdym następnym cyklu też można zajść w ciążę-teoretycznie.
Gosia

14. Data: 2002-10-15 19:47:08

Od: "Gosia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zwracam uwagę, że mówi się cykl a nie okres. to są dwie różne rzeczy. Jeśli
tak mało wiecie o fizjologii to za co wy sie dzieci bierzecie?

15. Data: 2002-10-16 06:19:13

Od: "DJ." <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> zwracam uwagę, że mówi się cykl a nie okres. to są dwie różne rzeczy.

Ta informacja wstrząsnęła mną do głębi. Może nie słuchałem w 6 klasie na
biologii. A na poważnie: zdaję sobie sprawę z różnicy, a jeśli okres (w
znaczeniu miesiączka) rozpoczyna cykl to piąty dzień krwawienia jest piątym
dniem cyklu, prawda?

> Jeśli tak mało wiecie o fizjologii to za co wy sie dzieci bierzecie?

Bo pszepani w blawo citalem że to fajne i że jak się ma tyle lat co ja to
już się takie rzeczy robi. A w rewanżu proponuję zapoznanie się z przyjętymi
zasadami (prawdopodobnie również na tej grupie) odpowiadania na posty.

Pozdrawiam,
D.

Lotensin
P I L N I E - PASY PO BAJPASACH !!!!!
plukanie zoladka
ZZSK a choroba Crohna
Rehabilitacja w Krakowie, ale nie koniecznie