Ciotki naukowo

111. Data: 2015-07-18 07:44:24

Temat: Re: Ciotki naukowo
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mobu48$7tv$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>Jak sam widzisz na obrazku obok, "świadomość" znaczy wiele różnych rzeczy
>dla różnych ludzi...

>Ogólnie bardzo ciekawy temat nad którym pracują tłumy naukowców i
>interesuje się nim m.inn. robotyka.

Hehehehe, wiedziałem, ze moment w którym przyznasz iż nie wiesz o czym
gadasz nastąpi bardzo prędko.

112. Data: 2015-07-18 13:53:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Ależ oczywiscie, widzę to tak samo: nie rozumiesz iż stosujesz religijna
> definicje umysłu :-)

Masz rację.
Nie rozumiem nawet co to takiego ta definicja religijna umysłu.

113. Data: 2015-07-18 13:54:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pamiętam, jako ze kutas nie jest obiektem moich częstych obserwacji.

Zawstydziłeś się... zupełnie niepotrzebnie.
Tenże "kutas" jest tu tylko przypadkowym przykładem przedmiotu obserwacji -
rozmowa jest o podmiocie obserwującym. To co akurat obserwujesz jest mniej
istotne, żeby nie powiedzieć poboczne w tej dyskusji.

114. Data: 2015-07-18 13:56:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hehehehe, wiedziałem, ze moment w którym przyznasz iż nie wiesz o czym
> gadasz nastąpi bardzo prędko.

No ekspertem nie jestem, to fakt - nigdy na eksperta
w tym temacie nie pozowałem.

A co Ty wiesz na ten temat ciekawego? Może zamiast
pasywnie brać udział w rozmowie podzielisz się z grupą
swoją obszerną wiedzą w tym temacie, co?

115. Data: 2015-07-18 15:15:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Zawstydziłeś się...

A w życiu, głupi ciulu :-)

116. Data: 2015-07-18 15:17:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>No ekspertem nie jestem, to fakt

ani nawet newbiem

>- nigdy na eksperta
>w tym temacie nie pozowałem.

kłamiesz

>A co Ty wiesz na ten temat ciekawego? Może zamiast
>pasywnie brać udział w rozmowie podzielisz się z grupą
>swoją obszerną wiedzą w tym temacie, co?

A ty trybun ludowy jesteś, ze tak w imieniu grupy?

117. Data: 2015-07-18 15:48:37

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- ukryj cytowany tekst -
Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> materialistów), że mordują, piętnują, fanatyzują tego zabronić, tego
> zakazać, do tamtego zmusić, że przerażeni ludzie mają doczynienia realnie
> z ich pałującym bogiem, bo świadomość kształtuje byt, czyli bóg istnieje
> jak wytwór świadomości, który w realu życie rozwalić potafii wielu, więc
> jest ale na ziemi. Widzisz znowu metodologia materialzmu tego nie łapie,
> bo gówno warte jest zaprzeczanie gdy ich bozia już nam rządzi w majtkach.
> Walka odbywa się na uświadomieniu że bóg jest wytworem twoich własnych
> czy gromadnych projekcji zupełnie jak interpretacje na temat mózgu.

Nie uchyciłeś, że mówiłem o osobowym bogu, nie o symbolu czy abstrakcyjnym
pojęciu boga.

Oprócz bytów materialnych istnieją byty fikcyjne które kształtują naszą
rzeczywistość, wytwory świadomości, może to będzie prostsze....

Marks wskazywał, że religia stanowi ważną część panujących stosunków społecznych -
ich przedłużenie i potwierdzenie. Jej tezy nie są fałszywe, ponieważ adekwatnie
opisują społeczeństwa nowoczesnego świata. Religia jest siłą, która wytwarza i
podtrzymuje jasno określony typ ładu społecznego. Dogmaty wiary nie wyrażają
ponadczasowych prawd, ani nie są irracjonalne. Są instrumentem w walce o władzę i
kontrolę nad społeczeństwem. Ateiści nie mają racji - królestwo niebieskie istnieje,
tyle tylko, że istnieje ono na Ziemi. Religijne prawdy wpływają bowiem na życie
społeczne, przenikają je i kształtują. Ludzie wierzący mylą się tylko wtedy, gdy
treściom wiary nadają samoistną wartość i wiążą je z rzeczywistością niezależną od
ludzkich doświadczeń. Od czasów świętego Augustyna kler stopniowo powiększa swoje
wpływy, przywołując religijne dogmaty i przedstawiając je jako wieczne prawdy. Ale
religia jest takim samym stanowiskiem politycznym, jak wszystkie inne, a swoją siłę
zawdzięcza skutecznej propagandzie, zgodnie z którą nie wyraża ona ani nie broni
żadnych partykularnych interesów.

118. Data: 2015-07-18 16:29:37

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> A w życiu, głupi ciulu :-)

:-))) no i wróciłeś do swojej specjalizacji: chanskie wyzwiska. Jakakolwiek
wymiana zdan z Toba tak sie wlasnie konczy.

119. Data: 2015-07-18 16:29:37

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> ani nawet newbiem

> kłamiesz

> A ty trybun ludowy jesteś, ze tak w imieniu grupy?

Twoj udzial na grupach dyskusyjnych jest zawsze taki sam - oczekujesz od
innych aby wniesli wklad do dyskusji sam od siebie jednak nic nie dajesz
tylko prowokacje i chamskie wyzwiska.

120. Data: 2015-07-18 16:29:38

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> zawdzięcza skutecznej propagandzie, zgodnie z którą nie wyraża ona ani
> nie broni żadnych partykularnych interesów.

Nikt nie kwestionuje istnienia religii. Mówiliśmy o osobowym Bogu- Stworcy
świata, opisanym w Biblii.

Zagadka :-)
Macie linka?
Zomo