Cisnienie 140/95 - wymaga leczenia?

11. Data: 2010-02-19 09:55:12

Temat: Re: Cisnienie 140/95 - wymaga leczenia?
Od: Torbut <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-18 20:46, Maddy pisze:

> O to piszesz zza grobu, że już wiesz na pewno że Ci przeszlo raz na
> zawsze?
>
> ps. To trudne słowo, które gdzieś usłyszałeś, pisze się "lobby"
>

> ps. 2 Gdzie jeszcze widzisz czające się spiski? A co na to mówią lekarze?

Dyskutujesz z idiota co sie zwie kolina, daj sobie spokoj.

12. Data: 2010-02-19 09:55:44

Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dyskutujesz z idiota co sie zwie kolina, daj sobie spokoj.

a jak kolina to nie możer mieć nadciśnienia?

jk

13. Data: 2010-02-19 12:00:05

Od: Nco <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 09:10, "jh" <n...@s...com> wrote:
> [...]
> kilkunastominutowym odpoczynku zmierzyłem ciśnienie (dwa razy, dla pewności)
> i mam 140/95. Dokładnie tak, jak kilka dni temu po południu, a sądziłem, że
> tak rano na śpiocha będzie niższe. Mam 39 lat, nie piję, nie palę, ważę
> nieco za dużo i pijam tak ze 3 kawy dziennie. Czy takie ciśnienie wymaga
> leczenia i czy to poważna "nadwyżka"?
>
> Jacek
>
> __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
4875 (20100217) __________

> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Tez tak mialem, zglos sie do lekarza po skierowanie na
polisomnografie, moze to bezdech

14. Data: 2010-02-23 18:58:28

Od: Jan Górski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak rano na śpiocha będzie niższe. Mam 39 lat, nie piję, nie palę, ważę
> nieco za dużo i pijam tak ze 3 kawy dziennie. Czy takie ciśnienie wymaga

Chrapiesz jak śpisz ? Zacznij chodzić na spacery, jeździć na rowerze.
Zmniejsz solenie potraw na początek. Jedz więcej pomidorów i ryb.
Przestań pić kawę. Przedpisca słusznie wspomniał - polisomnografia.

15. Data: 2010-02-24 22:47:59

Od: "jh" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Górski" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
8g2000vba.googlegroups.com...
> Chrapiesz jak śpisz ?

Mam zdrowo skrzywioną przegrodę nosową i to może być powodem niewysypiania.

> Zacznij chodzić na spacery, jeździć na rowerze.

Czekam na wiosnę ;)

> Jedz więcej pomidorów i ryb.

Z tym jest ok. Pewnie zawsze można więcej, ale warzyw, owoców i ryb nie
unikam.

> Przestań pić kawę.

Ciężka sprawa... Głęboki nawyk. I tak ograniczam, zamiast porannej kawy
pijam coraz częściej zieloną/białą herbatę, ale potem dwie w pracy to
podstawa. Wieczorem Inka ;) Chyba, że ktoś zna skuteczny sposób na rzucenie
kawy. jakieś plastry, czy coś innego... :D A serio - próbowałem, ale
bezskutecznie.

Przedpisca słusznie wspomniał - polisomnografia.

Ok. Ale to ciśnienie najbardziej mnie martwi...

jh

4893 (20100224) __________

rodzaje cewnikow [dializa]
pomoc psychologa lub psychiatry
jakie objawy daje woreczek żółciowy
Moja mama polknela metalowa koronke na zeba!!!
opadająca powieka