Ciśnienie krwi.

1. Data: 2006-11-29 19:36:04

Temat: Ciśnienie krwi.
Od: " po" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś wieczorem mierzono mi ciśnienie i wyszło 140/50...jakiś czas temu miałem
140/100. Mam 20, chłopak, nie pale, nie pije, nie biore dragów, uprawiam
sporty. Bardzo mnie niepokoi takie ciśnienie. Nie wie ktoś co taki stan rzeczy
może powodować??

2. Data: 2006-11-29 21:34:58

Temat: Re: Ciśnienie krwi.
Od: "b" <U...@...COM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " po" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 140/100. Mam 20, chłopak, nie pale, nie pije, nie biore dragów, uprawiam
> sporty. Bardzo mnie niepokoi takie ciśnienie. Nie wie ktoś co taki stan

140/50? Zmierz jeszcze raz i wybierz sie do lekarza. Może to być np. wada
zastawki

B.

3. Data: 2006-11-30 11:10:21

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

po napisał(a):
> [...]
> sporty. Bardzo mnie niepokoi takie ciśnienie. Nie wie ktoś co taki stan rzeczy

A mierzyles jeszcze pare razy? Jak nie to zmierz o roznych porach. Moze
po prostu byles zdenerwowany...

4. Data: 2006-11-30 14:36:05

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwiatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
po napisał(a):
> [...]
> może powodować??

> http://www.gazeta.pl/usenet/

A mierzyles jeszcze pare razy? Jak nie to zmierz o roznych porach. Moze

Protestuję! w 100% zdrowy organizm nie podnosi ciśnienia nawet w chwili
zdenerwowania. Nie myl skutku z przyczyną. Ciśnienie podnosi źle odzywiony
organizm, a podnosi kosztem innych narządów. Zła dieta sprawia, że
zdenerwowaniem podnosi się ciśnienie krwi, ale nie jest to przyczyna tylko
skutek. Przy prawidłowej diecie czynniki środowiskowe i zewnętrzne nie mogą
mieć wpływu na zdrowie człowieka, m. in. na wzrost lub obniżenie ciśnienia
krwi.
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2006-11-30 15:32:42

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):
> [...]
> mieć wpływu na zdrowie człowieka, m. in. na wzrost lub obniżenie ciśnienia

A moze masz i racje... Przeciez przy wysilku podnosi sie tylko tetno,
cisnienie zostaje bez zmian-sprawdzilem na sobie. Faktycznie moze to
zla dieta, chociaz logicznie rzecz biorac, organizm podnosi cisnienie
gdy dopływ krwi do tkanek przy normalnym cisnieniu jest za słaby by
prawidłowo natlenic i odzywic komorki...

6. Data: 2006-11-30 15:38:06

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieć wpływu na zdrowie człowieka, m. in. na wzrost lub obniżenie ciśnienia

Ale to moze nie byc takie proste ze to tylko dieta. Psychika potrafi
mocno wplywac na organizm-jako jedna z przyczyn. Tym bardziej ze kolega
jest mlody, wiec raczej nie ma zlogow tluszczowo-mineralnych w
naczyniach, ktore sa jedna z przyczyn podwyzszonego cisnienia

7. Data: 2006-11-30 15:55:36

Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

po <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> sporty. Bardzo mnie niepokoi takie ciśnienie. Nie wie ktoś co taki stan rzeczy

przed chwilą mierzyłem i wyszło 150/70

8. Data: 2006-11-30 16:32:50

Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

po <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> sporty. Bardzo mnie niepokoi takie ciśnienie. Nie wie ktoś co taki stan rzeczy

właśnie mierzono mi ciśnienie i wyszło 150/75 ... qrde ... coś jest niebardzo
z tym moim ciśnieniem. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale faktycznie
można by sie przyczepić do mojej diety: chipsy, pizza robiona w piekarniku,
kebab. 2-3 tygodnie temu na ćwiczeniach z fizjologii miałem ciśnienie 200/nie
pamiętam ale są to bardzo stresujące zajęcia.
Nie wiecie co sie może dziać?? Chyba faktycznie pójde do lekarza :-/

9. Data: 2006-11-30 20:20:31

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 140/100. Mam 20, chłopak, nie pale, nie pije, nie biore dragów, uprawiam
> sporty. Bardzo mnie niepokoi takie ciśnienie. Nie wie ktoś co taki stan

Najlepsze ciśnienie jest niskie, nawet poniżej 100. Jak organizm ma
ciśnienie poniżej 100, to moga być dwie przyczyny.
1. Organizm chce ponieść ciśnienie krwi, ale niestety, nie ma siły -
ciśnienie wtedy jest złe!.
2. Organizm nie potrzebuje podnosić ciśnienia, bo jest dobre. Najlepiej
funkcjonyjący organizm to taki, który ma niskie ciśnienie, niskie tętno i
serce małych rozmiarów. Ciśnienie, tętno i bicie serca odbywa się na
zwolnionych obrotach całe zycie (jak film na zwolnionych kadrach). I tak
jest najlepiej! Wtedy nawet przy małym wysiłku fizycznym nie wzrasta tętno.
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2006-11-30 20:22:14

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@N...gazeta.pl napisał(a):

> przed chwilą mierzyłem i wyszło 150/70

Ja już ze 3 dni mam 107/74. Puls 114.
W głowie mi się kręci, chodzę jak pijana. Zauważyłam, że po kawie
jeszcze gorzej się czuję. Nie wiem jak mam poprawić to ciśnienie (lekarz
też nie wiedział, bo mi kazał brać proszki na obniżenie ciśnienia, a ja
nie mam zamiaru upaść czy to w domu czy na ulicy).

--
animka

Prosba o interpretacje...
polip/modzel/ziarniniak strun glosowych
szwy na uszach
[market] najtaniej JONIZATOR POWIETRZA USB (EPI585) ostatnia szansa
epidemia grypy jelitowe Wrocekj ????