Re: Cisnieniomierz

Data: 2005-11-25 02:59:16
Temat: Re: Cisnieniomierz
Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

Ruda news:dm3s4r$6lo$1@inews.gazeta.pl napisal [-a]
[...........]
> Musialam chwile temu kupic dla siebie - trafilo mnie nadcisnienie.
> Lekarka odradzila nadgarstkowy, jako dajacy przeklamane wyniki w
> wielu przypadkach - kupilam ramienny automatyczny AEG za 115 zl.
> Sprawdzony w gabinecie lekarskim - porównany z tym "profesjonalem"
> :-) daje bardzo podobne wskazania.

(z "kiedys tam" prowadzonej rozmowy z lekarzem : nadgarstkowy _nie_ jest
OK).

Piszesz o AEG-owym - o takim ? :
http://motoallegro.pl/show_item.php?item=73074432

A moze innej firmy radzicie, inny model ? - niekoniecznie musi byc w
cenie okolo 100 zl, powiedzmy 200-300 zl [jest w ogole sens za te cene
do dokladnego, acz tylko domowego mierzenia kupowac, czy raczej powyzszy
AEG juz jest bardzo OK ?]

I jeszcze jedno: gdzie w Warszawie takie cudo, ktore polecicie mozna
kupic ?

dzieki za pomoc.