Cisnieniomierz

1. Data: 2005-11-23 22:39:26

Temat: Cisnieniomierz
Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm nie wiem czy zadaje pytanie na dobrej grupie ale sprobuje tutaj.
Szukam cisnieniomierza nadgarstkowego na prezent. Nie bardzo wiem czym sie
kierowac przy wyborze takiego. Moze ktos z grupowiczow polecilby mi jakis
cisnieniomierz. Max cena jaka mnie interesuje to 150zl. Ewentualnie na jakie
"bajery" powiniennem zwrocic uwage kupujac taka rzecz.

2. Data: 2005-11-23 22:53:56

Temat: Re: Cisnieniomierz
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Depesz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> cisnieniomierz. Max cena jaka mnie interesuje to 150zl. Ewentualnie na
> jakie "bajery" powiniennem zwrocic uwage kupujac taka rzecz.

Cos mi dziś pani doktor od nadciśnienia powiedziała, żeby raczej nie kupowć
takiego nadgarstkowego. Mówiła, że najlepszy taki z rękawem. Może być taki,
który sam pompuje :-)

Coś mówiła o różnicy grubości tętnic w nadgarstku i w przedramieniu. I chyba
o 2 tętnicach w nadgarstku.
Więcej nie pisze bo jeszcze coś palnę i się grupowym lekarzom włos zjeży na
czaszkach :-)

Pozdrawiam

Seco

3. Data: 2005-11-24 07:43:16

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli to dla starszej osoby (a do tego z miażdżycą) to nadgarstkowy odpada.
Jeżeli ktoś ma puls silny to jak najbardziej może być.
Kieruj sie wiarygodnością pomiaru. Sądzę (ale mogę się mylić) że bardziej
godny zaufania jest ciśnieniomierz solidnej marki np. Omron, AEG niż jakiś
chiński za 60 zł. Do 150 zł wybór jest spory.
JAck

4. Data: 2005-11-24 08:03:42

Od: "Ruda" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kieruj sie wiarygodnością pomiaru. Sądzę (ale mogę się mylić) że bardziej
> godny zaufania jest ciśnieniomierz solidnej marki np. Omron, AEG niż jakiś
> chiński za 60 zł. Do 150 zł wybór jest spory.
Musialam chwile temu kupic dla siebie - trafilo mnie nadcisnienie. Lekarka
odradzila nadgarstkowy, jako dajacy przeklamane wyniki w wielu przypadkach -
kupilam ramienny automatyczny AEG za 115 zl. Sprawdzony w gabinecie
lekarskim - porównany z tym "profesjonalem" :-) daje bardzo podobne
wskazania.

Pozdrawiam,
Ruda

5. Data: 2005-11-24 08:49:29

Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Depesz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hmm nie wiem czy zadaje pytanie na dobrej grupie ale sprobuje tutaj.
> Szukam cisnieniomierza nadgarstkowego na prezent.

Nadgarstkowy NIE.

6. Data: 2005-11-25 02:59:16

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruda news:dm3s4r$6lo$1@inews.gazeta.pl napisal [-a]
[...........]
> [...]
> wielu przypadkach - kupilam ramienny automatyczny AEG za 115 zl.
> Sprawdzony w gabinecie lekarskim - porównany z tym "profesjonalem"

(z "kiedys tam" prowadzonej rozmowy z lekarzem : nadgarstkowy _nie_ jest
OK).

Piszesz o AEG-owym - o takim ? :
http://motoallegro.pl/show_item.php?item=73074432

A moze innej firmy radzicie, inny model ? - niekoniecznie musi byc w
cenie okolo 100 zl, powiedzmy 200-300 zl [jest w ogole sens za te cene
do dokladnego, acz tylko domowego mierzenia kupowac, czy raczej powyzszy
AEG juz jest bardzo OK ?]

I jeszcze jedno: gdzie w Warszawie takie cudo, ktore polecicie mozna
kupic ?

dzieki za pomoc.

7. Data: 2005-11-25 14:39:02

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

1634Racine news:dm619f$1a9$1@atlantis.news.tpi.pl napisal [-a]
[........]
> Piszesz o AEG-owym - o takim ? :
> http://motoallegro.pl/show_item.php?item=73074432

dodam jeszcze: a co o takim myslicie ? :
http://a.gery.pl/show_item.php?item=72038219

8. Data: 2005-11-27 16:20:47

Od: "Ruda" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:
> Piszesz o AEG-owym - o takim ? :
> http://motoallegro.pl/show_item.php?item=73074432

Tak, dokładnie o tym- ja kupilam swoj tez na allegro, ale z polska
gwarancja - cena wraz z przesylka to 115 zl.

Pozdrowienia,
Ruda

zacienienie pluca
klinika dermedica w Warszawie