Pigułka - pyt. do ginekologów

1. Data: 2005-11-23 19:35:16

Temat: Pigułka - pyt. do ginekologów
Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, nie mogę znaleźć ... być może taki problem nie jest znany albo
też jest kazuistyką...

czy wzięcie pigułki TYDZIEŃ przez okresem (początek brania) (tak, wiem,
błąd) niesie ze sobą jakieś konsekwencje (?skuteczność?) zdrowotne?

Pigułka: Jeanine.
(na stronach scheringa też nic o takim zdarzeniu nie ma napisanego...
heh...)

Bardzo dziękuję za mądre odpowiedzi.
Laikom - dziękuję.

2. Data: 2005-11-23 21:40:57

Temat: Re: Pigułka - pyt. do ginekologów
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dziękuję za mądre odpowiedzi.

z tego co wiem pelna skutecznosc pigulka osiaga gdy zostanie przyjeta w
1 dni okresu.
p.

3. Data: 2005-11-24 08:23:34

Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlackMoon" napisał ...

> czy wzięcie pigułki TYDZIEŃ przez okresem (początek brania) (tak, wiem,
> błąd) niesie ze sobą jakieś konsekwencje (?skuteczność?) zdrowotne?

Jeżeli przyjmowanie pigułek zacznie się w innym dniu
niż 1 dzień cyklu, to o pełnym zabezpieczeniu można
mówieć po 10 dniach zażywania.
Konsekwencji zdrowotnych z tego tytułu nie ma,
pomijając te które mogą wyniknąć ze stosowania
antykoncepcji hormonalnej w ogóle.

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2005-11-26 10:17:07

Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

thx :)

he, he ... na antykoncepcję to nawet nie liczyłem ... [to pytanie zadała mi
znajoma i sam nie wiem, jak tak się mogło stać..., dziękuję]

sens jest
Bolące oczy - jak temu zaradzic??
Dlaczego lekarze nie informuja pacjentow???
Antybiotyki na wirusy
kolnierz usztywniajacy