Cisnienomierz

1. Data: 2007-01-06 13:30:41

Temat: Cisnienomierz
Od: "Gutek" <g...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jaki cisnieniomierz (rekawowy, automat lub polautomat) jest godny polecenia
dla osoby 55 letniej.
Zalezy mi na DOKLADNYCH pomiarach.
Bajery typu automatyczne napelnianie, pamietanie pomiarow, obliczanie
sredniej czy mozliwosc podlaczenia do komputera sa dla mnie ZBEDNE ale nie
sa przeszkoda. Aha cena tez jest obojetna, byle byl DOKLADNY.

Pozdrawiam
120/80

2. Data: 2007-01-06 13:43:21

Temat: Re: Cisnienomierz
Od: "zoom" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gutek" <g...@a...com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jaki cisnieniomierz (rekawowy, automat lub polautomat) jest godny
> polecenia dla osoby 55 letniej.
> Zalezy mi na DOKLADNYCH pomiarach.

przylaczam sie do pytania - uzywalem roznych i z reguly elektroniczne
daja w krotkim odcinku czasu wyniki tak nieprawdopodobnie rozbiezne
ze chce sie wyrzucic te wynalazki do smietnika ...

jesli moge pasozytujac na tym watku zapytac o to DOKLADNY
termometr elektroniczny ...

dzieki :-)
kysio

3. Data: 2007-01-06 14:59:48

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

firma OMRON typ "3" lub "4" z algorytmem antyarytmicznym. Cena pomiędzy
200 a 300.

Pozdrawiam
Juanitos

4. Data: 2007-01-06 18:47:45

Od: "LL" <l...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gutek" <g...@a...com> napisał w wiadomości

"Jaki cisnieniomierz (rekawowy, automat lub polautomat) jest godny polecenia
dla osoby 55 letniej."

Jako nadcisnieniowiec polecałbym zwykły ciśnieniomierz analogowy z pompką ,
zegarem i stetoskopem-jego obsługa jest banalna wystarczy przeczytac w
podręczniku dla pielegniarek lub necie i wykonac pare razy ćwiczenie zeby
sie wprawic-te cisnieniomierze mimo ze prawie "archaiczne" daja najlepsze
pomiary

"Aha cena tez jest obojetna, byle byl DOKLADNY".

Cena tez jest bardzo atrakcyjna przecietnie ok.30-80 zł zalezy jaka firma

Pozdrawiam
LL

5. Data: 2007-01-06 23:00:00

Od: "zoom" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@p...me.uk> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> firma OMRON typ "3" lub "4" z algorytmem antyarytmicznym. Cena pomiędzy
> 200 a 300.
>
> Pozdrawiam
> Juanitos

http://www.sklep-med.pl/product_info.php/cPath/1_2/p
roducts_id/562
a ten M6 ???

6. Data: 2007-01-06 23:53:22

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gutek" <g...@a...com> napisał w wiadomości
> Witam
> Jaki cisnieniomierz (rekawowy, automat lub polautomat) jest godny
> polecenia dla osoby 55 letniej.

Myślę że każdy, umieszczony na stronie internetowej o adresie:

http://www.bhsoc.org/bp_monitors/automatic.stm

Stronę prowadzi British Hypertension Society, a opisywane na niej
ciśnieniomierze posiadają tzw. walidację kliniczną.

Pozdrowienia!
Tadeusz

7. Data: 2007-01-07 03:03:07

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupilem dla rodzicow Omrona M3I. Pomiary wydawaly sie nieprawdziwe i juz
zalowalem. Potem podczepilem rownolegle inny miernik elektroniczny, a w
drugiej serii pomiarow miernik mechaniczny. Wszytkie wyniki byly bardzo
zblizone, wiec szczerze moge polecic ten model...
Pozdrawiam.
N.

8. Data: 2007-01-07 07:59:44

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

zoom napisał(a):
> Użytkownik "Juanitos" <j...@p...me.uk> napisał w wiadomości

> http://www.sklep-med.pl/product_info.php/cPath/1_2/p
roducts_id/562
> a ten M6 ???

Oczywiście, jak najbardziej. Nie wiedziałem, że tak ten model staniał.
To doskonały sprzęt, posiada osobny mankiet, parametry z górnej półki.
Człowiek praktycznie jest wyeliminowany z procesu pomiarowego i o to w
metrologii chodzi.

Pozdrawiam
Juanitos

9. Data: 2007-01-07 10:01:47

Od: "zoom" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doskonały sprzęt, posiada osobny mankiet, parametry z górnej półki.
> Człowiek praktycznie jest wyeliminowany z procesu pomiarowego i o to w

powinien miec jeszcze wbudowany termometr i alkomat ...
oraz synchronizowac radiowo bazę informacji na temat
ostrych dyżurów w najbliższej okolicy ...

10. Data: 2007-01-07 10:16:11

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

zoom napisał(a):

> powinien miec jeszcze wbudowany termometr i alkomat ...
> oraz synchronizowac radiowo bazę informacji na temat
> ostrych dyżurów w najbliższej okolicy ...

Tu Kolego jest grupa, gdzie chodzi o najcenniejszą rzecz dla człowieka,
mianowicie o zdrowie. Jak chcesz się popisywać swoją ignorancją to są
inne grupy, każda w zasadzie będzie niezła, ale akurat nie ta...

Juanitos

uraz kolana
Co to moze byc? Krostka? foto
lecytyna - jaka?