Co Byście jeszcze dodali?

1. Data: 2011-02-19 00:14:41

Temat: Co Byście jeszcze dodali?
Od: Ja <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świat chrześcijański nieustannie twierdzi, że opowiada się przeciwko
komunizmowi. Jest to tylko pozerstwo, ponieważ w rzeczywistości te
systemy są do siebie bardzo podobne.

Komunizm: Posłuszeństwo autorytetowi, dogmatom i władzy państwa
(biurokratów)

Chrześcijaństwo: Posłuszeństwo autorytetowi, dogmatom i władzy
kościoła (kapłanów)

Komunizm: Posłuszeństwo partii, nie pytaj, nie sprzeciwiaj się, bo
inaczej więzienie lub gułag.

Chrześcijaństwo: Bóg (kościół), którego masz słuchać, nie sprzeciwiaj
się bo pójdziesz do piekła, ale wcześniej my ci zrobimy piekło na
ziemi.

Komunizm: Cenzura i kontrola mediów

Chrześcijaństwo: Cenzura, kontrola mediów pod pretekstem obrazy uczuć,
inkwizycja, indeks ksiąg zakazanych.

Komunizm: Niszczenie każdej książki i wszystkiego co głosi poglądy
sprzeczne z komunizmem. Łamanie praw człowieka.

Chrześcijaństwo: Niszczenie innych kultur, sposobów myślenia, pism
sprzecznych z chrześcijaństwem. Łamanie praw człowieka, sprzeciw wobec
nich, gdy powstały.

Komunizm cel: Światowa rewolucja. Komunizm na całym świecie.

Chrześcijaństwo cel: Nawrócenie całego świata. Świat chrześcijański.

Wszystko dla kolektywu (partia)=Wszystko dla Boga (kościół).

Zarówno komunizm jak i chrześcijaństwo mają na koncie miliony
zamordowanych ofiar.

http://www.eioba.pl/a140348/chrze_cija_stwo_i_komuni
zm_podobie_stwa

2. Data: 2011-02-19 00:39:54

Temat: Re: Co Byście jeszcze dodali?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja napisał(a):
> [...]
>
> Wszystko dla kolektywu (partia)=Wszystko dla Boga (kościół).
>
> Zarówno komunizm jak i chrześcijaństwo mają na koncie miliony

Dwa systemy totalitarne. Dwie stadności.
Zaczne od paranoji.
1. Komunizm-Zgniły imperialistyczny zachód. Pamiętacie tą propagandę
jaki był zły ten zachód za komuny i antyludzki?. Ci co jej nie ulegli
to wiali na potęgę do wolności i praw człowieka na zachód.
2. Kościół Katolicki - Zgniły upadły zachód, cywilizacja śmierci.
Dokładnie taka sama paranoja polityczna co za komunizmu. Ci co tam
wyjeżdzają widzą że tam się lepiej żyje, jest wolność, nie łamie się
praw człowieka do wyboru życia np; aborcja, czyli kobieta decyduje o
swoim ciele i podejmuje wybór jak ma żyć, tym samym doskonale wie że
zarodek to nie dziecko, wbrew temu co próbuje wmówić zakłamana
propaganda katolicka i histeria o podporządkowanie i
ubezwłasnowolnienie ludzi od dogmatu ''jedynej prawdy''.

3. Data: 2011-02-19 09:40:19

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ja" <7...@m...pl> napisał w

[...]

Brat, masz wypaczone pojęcie zarówno na temat komunizmu,
czym jest w swojej istocie, jak i na temat chrześcijaństwa.
To tak jakby oceniać idee Jezusa przez pryzmat katolicyzmu.

zdar
juda.~

4. Data: 2011-02-19 10:26:59

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "otto cross.~ _|)" <j...@w...pln>
napisał w wiadomości news:ijo365$5df$1@usenet.news.interia.pl...
> Brat, masz wypaczone pojęcie zarówno na temat komunizmu,
> czym jest w swojej istocie, jak i na temat chrześcijaństwa.
> To tak jakby oceniać idee Jezusa przez pryzmat katolicyzmu.

To "czym jest komunizm w istocie" powinno być "ale za to jaką wspaniałą
propagandę miał komunizm"
Komunizm był szpetną karykaturą, małpowaniem chrześcijaństwa.
A Apokalipsie mamy "bestię podobną do Baranka" - czyżby chodziło o komunizm?

5. Data: 2011-02-19 10:52:20

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał

> [...]
> Komunizm był szpetną karykaturą, małpowaniem chrześcijaństwa.
> A Apokalipsie mamy "bestię podobną do Baranka" - czyżby chodziło o komunizm?

Nie sądzę, Brat, choć to jedna z opcji...
moim zdaniem tu chodzi o "Demonkrację" :o)
Paczbrat:

Ap 13:11-18
11. Potem ujrzałem inną Bestię, wychodzącą z ziemi:
miała dwa rogi podobne do rogów Baranka, a mówiła jak Smok.
12. I całą władzę pierwszej Bestii przed nią wykonuje,
i sprawia, że ziemia i jej mieszkańcy oddają pokłon pierwszej Bestii,
której rana śmiertelna została uleczona.
13. I czyni wielkie znaki,
tak iż nawet każe ogniowi zstępować z nieba na ziemię na oczach ludzi.
=====

Ogniowi, czyli Duchowi Św., tak ?

14. I zwodzi mieszkańców ziemi znakami, które jej dano uczynić przed Bestią,
mówiąc mieszkańcom ziemi, by wykonali obraz Bestii, która otrzymała cios
mieczem, a ożyła.

15. I dano jej, by duchem obdarzyła obraz Bestii, tak iż nawet przemówił obraz
Bestii,
i by sprawił, że wszyscy zostaną zabici, którzy nie oddadzą pokłonu
obrazowi Bestii.
16. I sprawia, że wszyscy: mali i wielcy, bogaci i biedni,
wolni i niewolnicy otrzymują znamię na prawą rękę lub na czoło

Na rękę, oznacza chyba, że ktoś może i nie jest przekonany,
ale czyni - rencami właśnie.
A na głowę, oznacza przekonanego...
Tak ?
:o/
Nie no, chyba tak...

17. i że nikt nie może kupić ni sprzedać, kto nie ma znamienia - imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
18. Tu jest [potrzebna] mądrość. Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba ta bowiem człowieka. A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć.
(BT)

Kuna, niezła zagadka, ale ja tez mam swoją:
Ile jest duchów w Terójcy Świętej ?
:o)

No dobra, zajmijmy się tą bestią.
Kurcze, może jednak skorzystać z podpowiedzi ?

Ap 17:7-8
7. I rzekł do mnie anioł: Czemu się zdumiałeś?

/* A to dowcipniś... Ale w sumie fajnie, ze i anioły
mają poczucie humoru :)*/

Ja ci wyjaśnię tajemnicę Niewiasty i Bestii,
która ją nosi, a ma siedem głów i dziesięć rogów.

8. Bestia, którą widziałeś, b y ł a i nie ma jej,
Brat, jesli to o ta bestię chodzi, to zauważ,
że to nie mógł być komunizm ani kapitalizm, tak ?

ma wyjść z Czeluści, i zdąża na zagładę.
A zdumieją się mieszkańcy ziemi,
ci, których imię nie jest zapisane w księdze życia
od założenia świata - spoglądając na Bestię,
iż była i nie ma jej, a ma przybyć.
==========================
(BT)

Była, a nie ma jej.
-----------------
A mówił to do Jana, który akurat wtedy był,
tak ? No więc mnie to bardziej pasuje do Demonkracji,
która była przed Janem w Grecji, a za Jana jej nie było,
a terez wyszła nam z otchłani dziejów.

Komuna odpada, chyba że pierwszy kołchoz założono
w Qmran... :o/ Ale ten kołchozik miał
tylko lokalne znaczenie, tak ?
Sam widzisz.

Już bardziej opis pasuje do Bestii, która władała Jerozolimą
----
za czasów Jezusa...
No wiesz, chodzi o Sanhedryn i arcykapłanów...

zdar
juda

Ps. Brat, ale moja zagadka jest lepsza:

Ile jest duchów w Trójcy Św. ? :o/
- ha, ha!

Nieźle mi się to udało, cobrat ?

6. Data: 2011-02-19 11:00:57

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:ijo7d5$daa$1@usenet.news.interia.pl...
> Nie sądzę, Brat, choć to jedna z opcji...
> moim zdaniem tu chodzi o "Demonkrację" :o)

Demokracja to żadna bestia (chyba że ludowa) to raczej mały kotek i
niepodobna wcale.

7. Data: 2011-02-19 11:04:48

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał

> Demokracja to żadna bestia (chyba że ludowa) to raczej mały kotek i niepodobna
> wcale.

Tym bardziej komunizm, skoro posiłkuje się ludem.

A co do tego, że bestia jest "ludowa",
jak sam przecież mówisz.

[...]

Ps. Dzięki, Brat, że jednym zdaniem skwitowałeś
moje wypociny, se to oczywiście zapamiętam,
choć nie jestem specjalnie pamiętliwy.

8. Data: 2011-02-19 11:12:23

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:ijo84i$elt$1@usenet.news.interia.pl...
> Tym bardziej komunizm, skoro posiłkuje się ludem.
>
> A co do tego, że bestia jest "ludowa",
> jak sam przecież mówisz.

Tak zwana demokracja burżuazyjna nie posiłkuje się ludem a ludźmi. W
odróżnieniu od demokracji ludowej. Przykład na komunizm masz w czasach
Rewolucji Kulturalnej w Chinach.

> [...]
> przeliczy:
> liczba ta bowiem człowieka. A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt

Tu chyba chodzi o inną bestię

> Ps. Dzięki, Brat, że jednym zdaniem skwitowałeś
> moje wypociny, se to oczywiście zapamiętam,
> choć nie jestem specjalnie pamiętliwy.

Czy nie sądzisz że w Twoich ustach słowo "Brat" dewaluuje się przez ciągłe
powtarzanie?

9. Data: 2011-02-19 11:18:05

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]

> Tak zwana demokracja burżuazyjna nie posiłkuje się ludem a ludźmi. W
> odróżnieniu od demokracji ludowej. Przykład na komunizm masz w czasach

No ale chyba komunizmu nie było przed Janem,
tak ?

> [...]

juda.~

> Czy nie sądzisz że w Twoich ustach słowo "Brat" dewaluuje się przez ciągłe

Tak więc nie jesteś moim Bratem ?
:o/
Tak czy tak, ja lubię Ruskich,
w tym rosyjski język, jest taki śpiewny...
http://www.youtube.com/watch?v=H9sWvHajwIc&feature=r
elated

:o)

10. Data: 2011-02-19 11:29:45

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:ijo8tg$g4b$1@usenet.news.interia.pl...
> Ja ci wyjaśnię tajemnicę Niewiasty i Bestii,
> która ją nosi, a ma siedem głów i dziesięć rogów.
>
> 8. Bestia, którą widziałeś, b y ł a i nie ma jej,

Nie jestem ekspertem od Apokalipsy

Prawdopodobne?
Kiedy ostrze wchodzi w ciało.
Zimbardo i inni
Wywiad z Jelinek i kawałek ''Pożądania''.
Radio katolickie