Co Kruszyzna pochawaliła a potem zbeształa - obserwacje własne :)

1. Data: 2006-04-11 07:40:24

Temat: Co Kruszyzna pochawaliła a potem zbeształa - obserwacje własne :)
Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze ja.
Przetestowałam jednak na sobie i mamie Podkład Soraya lifting make-up i oto
wyniki:
* po miesiącu przechowywania w suchym, ciemnym miejscu (w szafce w
sypialni), jest dokładnie tej samej konsystencji, co był na początku, nie
zaobserwowałam żadnego rozwarstwienia;
* rozprowadzanie, utrzymywanie, krycie i nawilżanie - dla mnie w porządku.
Mama twierdzi, że zaczyna się po nim świecić po jakiś trzech godzinach i za
mało nawilża (mojej mamy nie nawilża nawet La Roche Possay Hydraphase II,
który akurat mnie odpowiadał);
* napinanie - żadna z nas nie zauważyła :)
* kolor - jasny beż (dla mnie idealny, ale choć dermatolog twierdzi, że mam
porcelanową cerę, ostatnio koleżanki - składam na ich niedowidzenie -
uznały, że mam raczej ciemną karnację) :)

Także chwalę, zdecydowanie chwalę. Co prawda udam się na pewno na
poszukiwanie innego ideału (lubię nowości, ach nowości), ale pewnie do niego
wrócę z podkulonym ogonkiem :)

Czarnulka upaciana na dziobie ww podkładem :)

2. Data: 2006-04-11 08:45:19

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie to jest numer jeden jak narazie , fajnie wygładza, nie świeci sie
buźka, tylko mógłby być z filtrami.

Pozdrawiam

mumu

3. Data: 2006-04-12 04:42:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 11 kwietnia 2006 09:40 użytkownik
Czarnulka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Także chwalę, zdecydowanie chwalę. Co prawda udam się na pewno na
> poszukiwanie innego ideału (lubię nowości, ach nowości), ale pewnie do
> niego wrócę z podkulonym ogonkiem :)

No popatrz, może się nawrócę i spróbuję jeszcze raz? To chyba jedyny
podkład, którego odcień oceniam jako i-de-al-ny :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

4. Data: 2006-04-12 07:53:20

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krusz:

> No popatrz, może się nawrócę i spróbuję jeszcze raz? To chyba jedyny
> podkład, którego odcień oceniam jako i-de-al-ny :))

Uhm, rozumiem Cię :)
Spróbuj nie trzymać w łazience.

Czarnulka

5. Data: 2006-04-12 08:01:46

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. a ja własnie dzieki Tobie go kupiłam i jestem zadowolniona bardzo.

mumu

6. Data: 2006-04-12 14:29:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 12 kwietnia 2006 09:53 użytkownik
Czarnulka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Uhm, rozumiem Cię :)
> Spróbuj nie trzymać w łazience.

Tylko gdzie?? To maluteńka kawalerka i zapewniam Cię, że wszystko jest
wypełnione do granic wytrzymałości :) Czasami mam wrażenie, że jak jeszcze
coś dołożę, to jak to wszystko runie... :) Z przyczyn lokalowych muszę się
ograniczać do absolutnego minimum. Nie ma szans, podkłady tylko w
łazience :) Podkład, jeden, bo na dwa nie ma miejsca :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

7. Data: 2006-04-13 06:37:40

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <

> [...]
> ograniczać do absolutnego minimum. Nie ma szans, podkłady tylko w
> łazience :) Podkład, jeden, bo na dwa nie ma miejsca :)

Hmm... Rozumiem. W każdym razie bardzo dziękuję za cynk o tym podkładzie, bo
już straciłam nadzieję, że istnieje ideał :)

Czarnulka ma wolne na pisanie magisterki :(

Paznokcie
zamykanie naczynek - gdzie w Wawie
rodzaj cery - gdzie zbadac
[OT] jeansy diesel