Co Kwaśniewski mówi o Ravnskovie?

1. Data: 2002-08-15 16:07:07

Temat: Co Kwaśniewski mówi o Ravnskovie?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może zna opinię dra Kwaśniewskiego na temat tez
dra Ravnskova? (http://www.ravnskov.nu/cholesterol.htm)
Czy Kwaśniewski kiedykolwiek podjął ten temat ?
Czy Kwaśniewski zna w ogóle tezy Ravnskova?
Jeśli ktoś ma dostęp do zarejestrowanych komentarzy
Kwaśniewskiego na ten temat to poproszę o informacje...

2. Data: 2002-08-15 21:29:31

Temat: Re: Co Kwaśniewski mówi o Ravnskovie?
Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może zna opinię dra Kwaśniewskiego na temat tez
> dra Ravnskova? (http://www.ravnskov.nu/cholesterol.htm)
> Czy Kwaśniewski kiedykolwiek podjął ten temat ?
Witam
A czy wyslales ten link dr Kwasniewskiemu. Moze nie czyta tej grupy.
maf

3. Data: 2002-08-18 01:12:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości
> A czy wyslales ten link dr Kwasniewskiemu. Moze nie czyta tej grupy.

Ja nie wiedziałem w ogóle, że ma on e-mail...
Jaki jego adres?

4. Data: 2002-08-19 09:15:42

Od: "Jazz" <j...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Ja nie wiedziałem w ogóle, że ma on e-mail...
> Jaki jego adres?

Nie wiem jak on, ale jego syn ma. Adres jest na którejś optymalnej
stronie.

--
Jazz
http://zywienie.host.sk

5. Data: 2002-08-20 11:17:57

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adres do Tomasza Kwaśniewskiego t...@q...pl . Morgano

6. Data: 2002-08-21 11:04:58

Od: "Kaska" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli ktoś ma dostęp do zarejestrowanych komentarzy
> Kwaśniewskiego na ten temat to poproszę o informacje...

Nie wiem co mowi Kwasniewski ale przeczytalam pierwszych kilka punktow i to
jest swieta prawda, do sprawdzenia w kazdej Biochemii Klinicznej.
Kaska

7. Data: 2002-08-22 13:46:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Jazz" <j...@p...invalid> napisał w wiadomości

> Adres do Tomasza Kwaśniewskiego t...@q...pl . Morgano

No fajnie, ale po co mi jego syn?
Ja chciałbym poznać opinię Jana Kwaśniewskiego na temat tez Ravnskova.

8. Data: 2002-08-22 13:47:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kaska" <k...@b...pl> wrote in message news:ajvrta$ls0$1@news.tpi.pl...

> Nie wiem co mowi Kwasniewski ale przeczytalam pierwszych kilka punktow
> i to jest swieta prawda, do sprawdzenia w kazdej Biochemii Klinicznej.

Prawda prawdą, ale wnioski z tej prawdy wyciąga moim zdaniem pochopnie.

9. Data: 2002-08-26 18:55:14

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No fajnie, ale po co mi jego syn?
> Ja chciałbym poznać opinię Jana Kwaśniewskiego na temat tez Ravnskova.

Wobec tego skontaktuj się z synem On jest współautorem niektórych książek.
Niestety dr Kwaśniewski tradycyjnie pisze na maszynie. Pozd. Morgano

10. Data: 2002-08-26 21:29:47

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaska" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem co mowi Kwasniewski ale przeczytalam pierwszych kilka punktow i
> jest swieta prawda, do sprawdzenia w kazdej Biochemii Klinicznej.

kilka pierwszych to tak....

tomek

wakacje !!!
duże wahania wagi