Re: Co Trzaskowski swoim córkom zrobić powinien.

Data: 2019-03-15 22:39:41
Temat: Re: Co Trzaskowski swoim córkom zrobić powinien.
Od: Kviat

W dniu 2019-03-15 o 22:07, XL pisze:

> No - wyciąłeś, ale wstawiam ponownie.
> O, taką:
> https://youtu.be/qE3xsVwz35g

Bredzisz. Bezkrytycznie wierzysz w bzdury.
Nie chce mi się pisać jak bardzo bredzisz i jak bardzo bredzi ta kobieta
z twojego filmiku, więc przeklejam cytat z komentarzy, bo pewnie go nie
zauważyłaś:

"Znalazłam obie broszury w PDF w internecie i sobie je przejrzałam ctrl
+ f w poszukiwaniu tych cytatów z filmiku. Język niemiecki znam biegle
na wysokim poziomie, posługuję się nim na co dzień, więc nie musiałam
korzystać z wątpliwej jakości translatora. I. Broszura o dzieciach
starszych, pokazywana przez panią w ogóle się rozmija z tym, co ta
kobieta mówi. Mówiąc wprost - panienka kłamie. 1. cytat: Na stronie 27
znajduje się coś kompletnie innego - stereotypowe role kobiety i
mężczyzny w rodzinie. W całym dokumencie nawet nie pada słowo
"łechtaczka". Przy słowie "ojciec" w całej broszurze nie ma takiego
zdania, jak ona twierdzi. 2. cytat: Tego o dotykaniu ojca przez dziecko
też nigdzie nie ma. 3. cytat: Wyrwanie z kontekstu dosłownie trzech słów
(wkładanie do waginy) + całkowite przekręcenie wszystkiego wokół. Mowa w
broszurze jest o tym, że dzieciom zdarza się bawić w doktora. Że jest to
naturalne, że dzieci odkrywają swoje ciała - i tu padają przykłady,
m.in. właśnie o "sprawdzaniu, jak głęboka jest pochwa" i nie należy w
takiej sytuacji z impetem wpadać do pokoju, bo to tylko dziecko
nastraszy, wprowadzi w ogromne poczucie winy i może mieć zły wpływ na
jego przyszły rozwój. Wg broszury należy dziecko zawczasu ostrzec, że
takie zabawy mogą się odbywać tylko za zgodą obu stron, bez ostrych
przedmiotów i higienicznie oraz obserwować, czy nie jest to z udziałem
np. o wiele starszego dziecka, które to młodsze wmanipulowuje w tę
zabawę. II. W broszurze o dzieciach młodszych (a więc pani pokazuje
jedną broszurę, a mówi o drugiej, też powinszować) jest jedynie mowa o
tym, że często dla chłopięcych genitaliów wymyślane są różne "śmieszne"
czy "urocze" przezwiska, a o dziewczęcych albo się nie mówi w ogóle,
albo bez czułości/ze wstydem. I to w tym kontekście ojciec (ale i
matka!) ma poświęcać więcej uwagi łechtaczce i waginie córki. Przyznasz,
że kompletnie co innego było tu na myśli ;) W tej dla młodszych dzieci
jest też mowa o masturbacji dzięcej, i to w tym kontekście pada zdanie,
żeby dziecku zwrócić uwagę na to, że może się pokaleczyć i odwrócić jego
uwagę innym zajęciem, niż po prostu bez wyjaśnienia zakazywać i znowu
gwałtownie zaskakiwać dziecko przy samej czynności. Fajnie jest
powoływać się na całkowicie poprzekręcane albo nieistniejące cytaty. PS.
"Artykuł w Rzeczypospolitej" to tak naprawdę list do redakcji. Jednak
trochę co innego ;)"

> JAKIE dzieci???
> ZDEPRAWOWANE I Z OBCIĄZONĄ PSYCHIKĄ.

Zdeprawowani z obciążoną psychiką (i wierzący w te kłamstwa) są jedynie
religianci z wypranymi mózgami.

> Będą wiedziały, bo najpierw tatuś popieści córce łechtaczkę i waginę?

Nie, bo będą miały wiedzę i nie będą wierzyły w brednie religianckich
prawaków z wypranym mózgiem o rzekomym tatusiu i łechtaczce.
Bezmyślnie powielasz brednie. Jak zwykle.
Następnym razem sprawdź samodzielnie zanim zaczniesz po kimś powtarzać
bzdury.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr