Re: Co Wy na to?

From: "Czeslaw \(Chess\) Cimachowski" <g...@r...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Co Wy na to?
Date: Mon, 22 Nov 2004 18:29:22 -0500

Rafale,

zbulwersowales sie troszke na Kanadyjska Polonie i je przdstawicieli
mowiacych o wasach.......

Polonia Kanadyjska ma tez jednak przedstawicieli co pracuja na
univerytetach, klinikach (rehabilitacyjnych takze)...na budowach, lataja
samolotami (slynny Pan Janusz Zurakowski -zmarl w tym roku- chodzaca
historia popatrz http://www.whitepinepictures.com/seeds/ii/18/ i nie maja
czasu na Walesie wasy.... ale i coz zdroznego w wasach po ciezkim dniu
pracy....lepsze mysle to, niz polityka na kazdym mozliwym poziome ktora do
niczego nie prowadzi a co gorsze sadzenie innych za ich plecami. Wasy Walesy
nikomu nie zaszkodza.....jak sie o nich pogada w obecnosci goscia z Polski.

I wiele by pisac o drugiej stronie medalu.

Ale wiesz co mnie cieszy ? To fakt ze w Polsce robi sie coraz lepiej i stac
Ciebie na wyjazdy za ocean do Kanady na wiecej niz 4 tygodnie.

Pamietem zywo dyskusje na Grupie i prosby o pomoc ludzi ktorych nie stac na
lekarstwa, i srodki pierwszej potrzeby.

serdecznie pozdrawiam

Czeslaw