Re: Co daje Magister?

Date: Mon, 15 Oct 2007 15:19:01 +0200
From: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Co daje Magister?

Pawel napisał/wrote dnia/on 2007-10-11 23:22:

> Strona formalna, czyli jakieś ograniczenia wynikające z tego że ktoś ma
> tylko tytuł inż a nie magistra, ograniczenia typu zamknięcie jakiejś ścieżki
> kariery, awansu, możliwości zajmowania jakichś stanowisk (szkoły itd.)

Inżynierowie "starej daty", z dużym doświadczeniem, to często znakomici
fachowcy, w niczym lub niewiele ustępujący doświadczonym mgr inżynierom.
Natomiast jeśli chodzi o pracę z młodszymi inżynierami to raczej wolałbym
jednak na współpracowników dobierać mgr inż., że względu na lepsze
teoretyczne podstawy wiedzy zawodowej i w związku z tym większą elastyczność
w podejściu do problemów inżynierskich - gdybym więc miał przyjmować do
pracy projektanta, to mając CV mgr inż., wolałbym go przyjąc do pracy niż
inżyniera, nawet gdyby ten ostatni miał o kilka lat większe doświadczenie.
Ale i tak jednemu i drugiemu zrobiłbym najpierw test z podstaw wiedzy
zawodowej.

Pozdr,
--
ŁK