Co dalej z swobą ???

1. Data: 2002-07-07 17:03:05

Temat: Co dalej z swobą ???
Od: "Jurek Malinowski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Właśne zastanawiał.em się nad dalszym ciągiem swojego życia.
Nie będziemy wnikać w szczegóły Mojej decyzji.
Może ktoś z was zna jakiś sposób na łatwe i bezbolesne
opóścić ten parszywy ŚWIAT.
Nie są to żarty - proszę o propozycję którę mógłbym wziąć po uwagę.
Wiem że istnieje serwis zchodni z tą sprawą związany, ale nie znam agolów
wymowy.
Proszę o pomoc w języku ojczystym - Juras.

2. Data: 2002-07-07 17:11:59

Temat: Re: Co dalej z swobą ???
Od: "Wieźmin" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek Malinowski" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
zna jakiś sposób na łatwe i bezbolesne
> opóścić ten parszywy ŚWIAT.
Najlepsza śmierć prze powieszenie. Należy to jednak uczynić fachowo żeby
nastąpiło przerwanie rdzenia kręgowgo.
SS

3. Data: 2002-07-07 18:40:13

Od: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymowy.
> Proszę o pomoc w języku ojczystym - Juras.
-----------------------------
Co się do cholery z Tobą dzieje Jurek ? Przed chwilą pytałeś o wczasy nad
morzem... z dziewczyną. Czyżby chodziło o dziewczynę? Z nimi są zawsze
kłopoty, ale bez nich jest niestety całkiem do kitu.
Jeśli nie jesteś pod wpływem depresji i masz siłę pytać o takie rzeczy przez
internet, to nie łudź się, że istnieje łatwy i bezbolesny sposób (nikt nie
może opowiedzieć jak to jest), a poza tym zważ, że nawet jak się ma całkiem
parszywe życie, to jakie by ono nie było - ma jedną cechę: *jest jedyne*

Zbig AG

4. Data: 2002-07-07 20:19:24

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :-) szukaj wiadomości tego autora

Dziś jest 7 lipca 2002 Miło mi że napisałeś(aś) na grupę Pl soc inwalidzi Jurek

W Twoim liście datowanym 7 lipca 2002 (19:03:05)

posiadający identyfikator news: <ag9s7n$4gl$1@news2.tpi.pl> można przeczytać:

JM> Witam

W Nawiązaniu do jego treści :

Proponuje uczyć się chińskiego niezależnie od wieku twojego opanowanie
podstaw zajmie ci całe życie a bedzie bardziej konstruktywne :)

Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

Zapraszam na forum 'Zwierzaki'
Gdzie na wakacje ???