Co dla dziecka na komunię?

1. Data: 2010-05-10 07:32:02

Temat: Co dla dziecka na komunię?
Od: "misio" <a...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?.
Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

2. Data: 2010-05-10 07:42:02

Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

misio wrote:

> Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to
> kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Zależy czy z miasta czy ze wsi.

3. Data: 2010-05-10 08:04:45

Od: "misio" <a...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy czy z miasta czy ze wsi.

Małe miasteczko. 1m2 mieszkania w bloku kosztuje tam 3000 zł.

4. Data: 2010-05-10 08:18:56

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
> Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to
> kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"
A co Cię to obchodzi jaki wypada? Kup na jaki Cię stać.
W zeszłym roku na przyjęcie dla dziewczynki kupiłem aparat cyfrowy.
Najtańszy z markowych za około 250 zł. W tym roku dla chłopaka zegarek
Timexa i Encyklopedia w wersji książkowej. Łącznie też coś około 200 zł.
Uwierz mi, że nie wstydzę się tego, że daje tak mało. Badziej bym się
wstydził jakbym kupił quada albo skuter.

Tomasz

5. Data: 2010-05-10 08:20:05

Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz O. pisze:
> Encyklopedia w wersji książkowej. Łącznie też coś około 200 zł.

"gość" komunijny z powodzeniem może kupić właśnie coś książkowego i
wsadzić do środka "kopertę" z kwotą, jaką uważa za słuszną...

--
Bogdan

6. Data: 2010-05-10 08:23:28

Od: "misio" <a...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz O."
> [...]
> Uwierz mi, że nie wstydzę się tego, że daje tak mało. Badziej bym się
> wstydził jakbym kupił quada albo skuter.

Moja sytuacja finansowa jest nieciekawa i rodzice dziecka o tym wiedzą. Z
drugiej strony są dobrze sytuowani. Maja sklep, zbudowali dom... Dlatego
chciałem cos z dolnej półki ale do zaakceptowania. Dziękuję za konkretne
wskazówki.

7. Data: 2010-05-10 08:34:08

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

misio pisze:
> Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?.
> Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Zapytaj na pl.soc.dzieci, tam chyba mają więcej doświadczenia "w temacie".
Może np. album "Świat Biblii w obrazach. Arcydzieła sztuki"? (poniżej
100 zł)? Bardzo ładna książka i do oglądania/czytania dla dziecka teraz
i po latach. Jeśli uznasz, że mało, to jeszcze ogromny bukiet konwalii z
atłasową kokardką z dedykacją dla dziewczynki.
(Pierwsza komunia niekoniecznie musi być licytacją prezentów, na
marginesie).
--
Basia

8. Data: 2010-05-10 08:39:27

Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> (Pierwsza komunia niekoniecznie musi być licytacją prezentów, na
> marginesie).

no właśnie - kasa w kopercie (jeśli prezentodawca dojdzie do wniosku,
że np. sam album to za mało) - ma tę zaletę, że nie ma krępującej
sytuacji w kontekście "publicznej" rewii prezentów.

--
Bogdan

9. Data: 2010-05-10 08:45:35

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

BoDro pisze:

> no właśnie - kasa w kopercie (jeśli prezentodawca dojdzie do wniosku,
> że np. sam album to za mało) - ma tę zaletę, że nie ma krępującej
> sytuacji w kontekście "publicznej" rewii prezentów.

W ogóle uważam, że czas położyć kres rewii drogich prezentów komunijnych
i w ogóle wypaczaniu charakteru wszystkiego. I to nie ze skąpstwa ;)

--
B.

10. Data: 2010-05-10 08:54:15

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> atłasową kokardką z dedykacją dla dziewczynki.
> (Pierwsza komunia niekoniecznie musi być licytacją prezentów, na

Dokładnie. Mój wybór też nie był przypakowy. Jeżeli zna się dzieciaka to nie
trudno kupić fajny i tani prezent.
Ja kupiłem zegarek (kolorowy, sportowy z bajerami) bo młody lubi takie
gadżety a do tego Encyklopedię dla młodzieży, bo chlopak lubi oglądać,
czytac wszelkie atlasy i książki popularno - naukowe.

Pozdrawiam

Tomasz

Koszt wykończenia użytkowego poddasza w domu
WC
Ogranizer kabli
Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka
Oferta