Co dla dziecka na komunię?

31. Data: 2010-05-12 06:12:42

Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1p0u9jtbhje5p$.1xjk4sj3gqklz$.dlg@40tude.net...
> [...]
>
> No w ich domu, w ich rodzinie - rodzice ledwo zdawszy maturę nie
> przeczytali w życiu ani jednej książki, z wyjątkiem tych kilku
> obowiązkowych na płatnych studiach, a dzieciom to w ogóle się nie czytalo,
> o ile moi rodzice (tj. dziadkowie dzieci brata) tego nie zrobili od czasu
> do czasu. Kiedy weszłam z tymi wspaniałymi (dla mnie) ksiażkami, zapadła
> wymowna cisza i wtedy zdałam sobie sprawę, jak straszne fopa popełniam
> ;-PPP

> Nie tylko w tej - to było jakieś... 13-14 lat temu.

> Jak tak dalej pójdzie, to wrócimy do tam-tamów...

Pomylka !!! mialo byc e-booki hehehe
Jakie fopa? heh... niech sie ciesza ze wogole cos dostali hehehe

32. Data: 2010-05-12 06:17:10

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:4be950d6$0$19172$65785112@news.neostrada.pl...

> A co ośmioletnie dziecko zrobi z komputerem za 6 tys ? Dla takiego netbook
> za 700 zł + monitor 22' za 400 zł + zewnętrzny dysk za 300zł + pierdółki
> za 1oozł. Razem 1500 zł wystarczy na dwa trzy lata, nim dziecko się weźmie
> za jakieś poważniejsze gry.

Blad, blad, blad...
MOglbys uslyszec "a co ja z takim zlomem zrobie" ??? hehehe
a tak serio - zestaw stacjonarny za 2-3 tys juz mozna kupic i to calkiem
przyzwoity. Ja pisalem o zestawie za 6 tys tzn jakis czterordzeniowy, z duza
iloscia ramu, przyzwoita karta grafa, monitorkiem takim 22-24" zeby... przez
najblizsze co najmniej 2-4 lat byl w miare w porzadku :-)

33. Data: 2010-05-12 06:18:34

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Tak, gdyż muzyka rozwija osobowość i wrażliwość.

Do sluchania muzyki nie potrzeba MP3 :-)
Radio wystarczy :-)

> Jeśli słuchasz takiej szmiry - to Twój wybór...

Ja nie slucham... ale "mlodziez" teraz namietnie hehejhe

34. Data: 2010-05-12 08:16:00

Od: GB <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

misio pisze:
> Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?.
> Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

W takim razie kup coś od siebie dla niego. Książka, film. Coś co sprawi,
że przekażesz mu wartość którą chciałabys by miał. Kupowanie na zasadzie
kasa, albo wypada jest jakimś wyjściem ale myślę wcale nie najlapeszym.

35. Data: 2010-05-12 16:29:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 May 2010 08:18:34 +0200, Misiek napisał(a):

> Do sluchania muzyki nie potrzeba MP3 :-)
> Radio wystarczy :-)

Albo filharmonia.

36. Data: 2010-05-12 16:33:52

Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
.pl...

> Radio wystarczy :-)

... i jedna wielka komercja?

> ale "mlodziez" teraz namietnie hehejhe

Po to właśnie są rodzice aby pokierować gustami dzieciaków.
Moja 5 miesięczna córeczka już dojrzewa w świecie rocka :)

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

37. Data: 2010-05-12 16:34:45

Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> Albo filharmonia.

Tylko filharmonii raczej nie kupisz dzieciakowi na komunię...

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

38. Data: 2010-05-12 17:06:57

Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
> Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to
> kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

Ja bym się zapytał rodziców.

Mam chcrześnice i teraz własnie komunię.
Wywiad i wszystko wiem z czego się dziewczynka ucieszy.
Tak ogólnikowo to wiesz.. poczytałes wyżej... ale każde dziecko jest inne.
Więc spróbuj jednak kupić to z czego bedzie zadowolona a nie to co wypada.

Pozdrawiam.

--
Irokez

39. Data: 2010-05-12 17:54:04

Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irokez pisze:

> Więc spróbuj jednak kupić to z czego bedzie zadowolona
> a nie to co wypada.

a może nie jest tak źle, jak nam się wydaje:

http://www.tvn24.pl/-1,1655974,0,1,quad-na-komunie-t
o-bujda,wiadomosc.html

--
Bogdan

40. Data: 2010-05-12 18:02:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 May 2010 18:34:45 +0200, Negatyw napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> Tylko filharmonii raczej nie kupisz dzieciakowi na komunię...
>
> Pozdrawiam

Ale już bilety na koncert i przy okazji wycieczkę - i owszem :-)

Koszt wykończenia użytkowego poddasza w domu
WC
Ogranizer kabli
Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka
Oferta