Co dla dziecka na komunię?

51. Data: 2010-05-13 22:40:26

Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 May 2010 18:07:35 +0200, Negatyw napisał(a):

> Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości grup

> Wg mnie od 0 do 45 lat (póki co tyle mam) - też.
>
> Pozdrawiam

Współczuję.

52. Data: 2010-05-13 22:42:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 May 2010 00:38:24 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> nauczycielka gry, która gra w filharmonii - miały wielką frajdę, kiedy je w
> domu przygotowywala do odbioru koncertu, uczyła je zachowania na nim,
> klaskania w odpowiednich momentach i szeregu innych rzeczy, które wręcz
> chłonęły. Wyjście na koncert było dla nich wielką nagrodą. No i -
> zobaczenie "pani Leny jak gra!". Nie mówiac o tym, że siedzieli w
> audytorium inni ich rówieśnicy, równie przejęci jak one same, tym co widzą
> i słyszą.
> Oj, zaliczało się z dzieciakami zadane przez panią piątkowe wieczory w

przyjemności

> ą jak zawsze, ale ten okres
> szczególnie był obfitujący w tzw obowiazkowe koncerty wynikające z
> kształcenia dzieci przez wymagającą nauczycielkę. Po której pozostała im
> miłość do muzyki i wielkie umiejętności.

j.w.

53. Data: 2010-05-14 05:41:40

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domu przygotowywala do odbioru koncertu, uczyła je zachowania na nim,
> klaskania w odpowiednich momentach i szeregu innych rzeczy, które wręcz

Czyli zero samodzielnego myslenia... ".. Tu macie klaskac, tu mozecie
kasłać, a tu wychodzicie bo sie juz koncert skonczyl.."
hehehe

Umiejetnosci... klaskania? heh

54. Data: 2010-05-14 08:01:02

Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Współczuję.

Ale czego tu współczuć - odmiennego gustu?
Jeden woli filharmonię, inny - pogo pod sceną.

Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

55. Data: 2010-05-14 10:38:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 May 2010 07:41:40 +0200, Misiek napisał(a):

> Czyli zero samodzielnego myslenia... ".. Tu macie klaskac, tu mozecie
> kasłać, a tu wychodzicie bo sie juz koncert skonczyl.."

Tak, to jest ważne. Tak samo nauczycielka ta uczyła moje dzieci sposobu
zachowania się przed ich włąsnym występem i po. Oraz podczas. No ale to
stara szkoła, rosyjska. W naszych szkołąch muzycznych się tylko robi "klap"
tyłkiem przy fortepianie albo ładuje skrzypce "na grud'" i zasuwa.
:>

> hehehe

> Umiejetnosci... klaskania? heh

No tak, a człowiek się dziwi, że motłoch na koncercie klaszcze w każdej
pauzie...
:->

56. Data: 2010-05-14 15:27:53

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, ze zainteresowania dzieci nie zostały sprowokowane wczoraj
przez "RP" opisanym artykułem:
Efekt Mozarta bez efektu

Od słuchania muzyki poważnej ludzie nie są bardziej inteligentni

Przekonanie o tym, że utwory genialnego kompozytora podnoszą sprawność
intelektualną, pokutuje od 1993 roku, gdy z taką tezą wystąpili badacze
z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles. Zbadali wówczas grupę 36
studentów. Zespołem naukowców kierował Frances Rauscher. Ci, którzy
wysłuchali mozartowskiej sonaty na dwa fortepiany, uzyskali lepsze
wyniki testów od słuchających muzyki współczesnej lub siedzących w ciszy.
.
.
.
Efekt Mozarta figuruje na szóstym miejscu na liście mitów zestawionej w
2009 roku przez amerykańskich psychologów, zawiera ją książka
zatytułowana 50 Great Myths of Popular Psychology.

Pdr. M

57. Data: 2010-05-14 16:32:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 May 2010 17:27:53 +0200, mk napisał(a):

> Od słuchania muzyki poważnej ludzie nie są bardziej inteligentni

No nie, bo jest akurat odwrotnie: to ludzie inteligentni mają wyższe
potrzeby i szerokie zainteresowania.

58. Data: 2010-05-14 20:46:24

Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
.net...

> Współczuję.

Naprawdę, nie ma czego...

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

59. Data: 2010-05-14 20:47:27

Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości grup

> Jeden woli filharmonię, inny - pogo pod sceną.

I to są wg Ciebie 2 grupy muzycznych gustów?

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

60. Data: 2010-05-14 21:13:43

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Negatyw pisze:

> I to są wg Ciebie 2 grupy muzycznych gustów?

Przecież gust muzyczny nie ma nic wspólnego z chodzeniem na koncerty.
Za cenę jednego biletu na porządny koncert, można obecnie kupić
wystarczającej jakości sprzęt i kilka płyt najwyższej klasy artystów i w
zaciszu domowym rozkoszować się muzyką. Zamiast jechać w chlapie parę
kilometrów by słuchać trzeciorzędnych grajków rzępolących w na
prowincji, w ponurej betonowej sali, której akustyka znakomicie oddaje
jedynie ziewnięcia, smarknięcia i chrapanie z sąsiednich foteli. Na
koncerty chodzi się po to by spotkać podobnych sobie ludzi, a muzyka
jest tam drugorzędna.
Wyjątkiem jest chyba tylko muzyka organowa, bo ciężko w domu o sprzęt
który da radę to odtworzyć, a poza tym w kościołach akustyka i
zachowanie słuchaczy jest dużo lepsze.

Adam

Koszt wykończenia użytkowego poddasza w domu
WC
Ogranizer kabli
Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka
Oferta