Co do kanapek?

1. Data: 2009-01-27 23:33:12

Temat: Co do kanapek?
Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robię kanapki do pracy - chleb razowy, ser żółty, szynka, ciut musztardy.
Brakuje mi jakiegoś akcentu warzywnego - co można włożyć do takiej kanapki?
Warunek dodatkowy - to "coś" musi dać się przechowywać przez kilka dni w
warunkach pokojowych bez cudowania z opakowaniem (typu worki próżniowe,
hermetyczne pudełka itp.). Papryka surowa wytrzyma? Cykoria? Sałata (lodowa
czy masłowa)? Coś jeszcze?

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

2. Data: 2009-01-28 00:18:54

Temat: Re: Co do kanapek?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 00:33:12 +0100, Als napisał(a):

> [...]
> Warunek dodatkowy - to "coś" musi dać się przechowywać przez kilka dni w
> warunkach pokojowych bez cudowania z opakowaniem (typu worki próżniowe,

A ta szynka się "utrzyma"??? - bym się bała zjeść po jednym dniu, a co
dopiero po kilku.

3. Data: 2009-01-28 00:19:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> hermetyczne pudełka itp.). Papryka surowa wytrzyma? Cykoria? Sałata (lodowa

Jeden mój kolega je kanapki przegryzając je jabłkiem, kwaskowym.
Spróbowałam - dobre :-)

4. Data: 2009-01-28 01:26:27

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 00:33, Als <1...@1...pl> wrote:
> [...]
> czy masłowa)? Coś jeszcze?
>
> --
> Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

Paprykę świeżą lub marynowaną, sałatkę z kapusty białej lub pekińskiej
(cienko pokrojona), ogórek kiszony lub konserwowy - o tej porze roku
nie kupowałbym sałaty.

5. Data: 2009-01-28 07:56:58

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 01:18:54 +0100, Ikselka napisał(a):

> A ta szynka się "utrzyma"??? - bym się bała zjeść po jednym dniu, a co
> dopiero po kilku.

Szynka się utrzyma, bo jest w lodówce (podobnie jak ser). Mam
"wydzierżawiony" fragment powierzchni (ale nie za duży, a lodówka z gumy
nie jest).

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

6. Data: 2009-01-28 08:05:08

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Als" <1...@1...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> warunkach pokojowych bez cudowania z opakowaniem (typu worki próżniowe,
> hermetyczne pudełka itp.). Papryka surowa wytrzyma? Cykoria? Sałata

Dynia w occie
gruszka w occie
pomidory na slodkokwasno
pomidory "normalnie"
ogorek (kiszony, konserwowy, mizeriowy - do wyboru)
rzodkiewka
sałata
papryka (surowa, konserwowa)
czosnek marynowany
cebulka marynowana

7. Data: 2009-01-28 09:57:59

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> [...]
> pomidory na slodkokwasno
> pomidory "normalnie"
> ogorek (kiszony, konserwowy, mizeriowy - do wyboru)

Do kanapek to najlepiej w plasterkach ze sloikow pt. salatka szwedzka.

th

--
http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html

y, czosnek zzieleniał
Czym upić kobietę? (Smile On)
Wypiek chleba - do czego służą poszczególne składniki i jak nimi manipulować?
OBIADEK
Chleb z maszyny problem