Co do naleśników?

11. Data: 2006-12-07 16:39:43

Temat: Re: Co do naleśników?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-07 16:51:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Szpilka* skreślił te oto słowa:

> No to chyba ja mam coś nie tak z patelniami. Bo mi naleśnik przywiera
> do środka, dlatego potrzebuję coś aby go podważyć.

Warto zainwestowac te 10 zł (strzelam na oko, ale te patelki własnei takie
grosze kosztują) w patelnie tylko do nalesnikow. Te z IKEI sprawdzaja sie
znakomicie - Tatiana pewnie potwierdzi :)
Nic nie przywiera, podrzuca się naleśniki idealnie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

12. Data: 2006-12-07 16:41:47

Od: "Doruni" <dosia@(e)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja używam drewnianej łopatki, czegoś takiego:
http://www.drewlandia.com.pl/pokaz_produkty.php?idpo
dkat=27&str=1

A gdy ogarnia mnie entuzjazm, tez podrzucam, co bardzo lubia moje dzieci :))

--
Doruni

13. Data: 2006-12-07 16:48:26

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> Czym Wy przekręcacie naleśniki na patelni?

Albo podrzucam, albo drewniana lopatka sobie pomagam. Z tym ze patelnia
nieduza, pare dni temu kupilam spacjalna do nalesnikow (niska) i duuuza -ma
25cm. Jeszcze jej nie uzywalam, zastanawiam sie jak na takiej bede
podrzucac;)

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

14. Data: 2006-12-07 18:26:47

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doruni napisał(a):
> A ja używam drewnianej łopatki, czegoś takiego:
> http://www.drewlandia.com.pl/pokaz_produkty.php?idpo
dkat=27&str=1

> A gdy ogarnia mnie entuzjazm, tez podrzucam, co bardzo lubia moje dzieci :))

Fajna ta łopatka, a ja tak prymitywnie paluchami.:)

15. Data: 2006-12-07 18:31:58

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> [...]
> nieduza, pare dni temu kupilam spacjalna do nalesnikow (niska) i duuuza -ma
> 25cm. Jeszcze jej nie uzywalam, zastanawiam sie jak na takiej bede

Mam taką od dwóch lat. Super się na niej smaży i podrzuca i paluszków
się nie parzy przy ręcznym odwracaniu.

16. Data: 2006-12-07 18:34:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> Czym Wy przekręcacie naleśniki na patelni?

Nożem z szerokim ostrzem.

Pozdrawiam
Paulinka

17. Data: 2006-12-07 18:42:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> znakomicie - Tatiana pewnie potwierdzi :)
> Nic nie przywiera, podrzuca się naleśniki idealnie.
A, która to jest???Ja sie zraziłam, po ich woku, który mi zaczał płonac
jak pochodnia i dymic;-(

--

Gosia

18. Data: 2006-12-07 18:49:47

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Dec 2006 17:39:43 +0100, Waćpanna lub waćpan Lia, w wiadomości
<news:480z5g8h7d18.dlg@iska.from.poznan> zawarł, co następuje:

> [...]
> znakomicie - Tatiana pewnie potwierdzi :)
> Nic nie przywiera, podrzuca się naleśniki idealnie.

Dokładnie, potwierdzam. Miałam taką za 10ł z IKEA, ale się zużyła
(naleśniki to u mnie hurt, no i jakis mężczyzna zapomniał o drewnianej
łopatce, no i spadła z wysoka, no i...). Ostatnio kupiłam zestaw dwóch,
jedna mała do jajek, druga większa do naleśników - nic nie przywiera
(oczywiście natłuszczam patelnię), rzuca się w sam raz.
Wygląda to tak: http://glinki.com/?l=uruyuf
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

19. Data: 2006-12-07 19:05:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> [...]

Co do przywierania, posmarowanie patelni słonina rozwiązuje problem
przywierania, ogólnie im mniej tłuszczu tym lepiej.

Pozdrawiam
Paulinka

20. Data: 2006-12-07 19:09:40

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-07 19:49:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tatiana* skreślił te oto słowa:

Też mam teraz ten podwójny zestaw.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Na obiad leczo
ciasto
SALATKA KOZACKA
szukam przepisu na sałatkę z kukurydzy