Co do odstraszania komarow w domu ?

1. Data: 2006-06-24 10:27:34

Temat: Co do odstraszania komarow w domu ?
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Oczywiscie nie chce sie smarowac repelentem, wolalbym tez
nie uzywac elektrofumigatorow (w koncu to chemia).

Czy takie male urzadzonka przeznaczone do ochrony dzieci poprzez emisje
ultradzwiekow zdadza egzamin ? Czy ktos moze tego uzywa ?

http://www.allegro.pl/item110008019_lampka_lampa_prz
eciw_komarom_brevi_hit_
.html

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

2. Data: 2006-06-24 10:30:12

Temat: Re: Co do odstraszania komarow w domu ?
Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ultradzwiekow zdadza egzamin ? Czy ktos moze tego uzywa ?

ja mam
http://ogrody.karkonoszy.kqs.pl/index.php?d=produkt&
id=67&PHPSESSID=10762953e429173d213fd111f5709beb
na balkonie i to wystarcza

JR

3. Data: 2006-06-24 10:42:02

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy takie male urzadzonka przeznaczone do ochrony dzieci poprzez emisje
> ultradzwiekow zdadza egzamin ? Czy ktos moze tego uzywa ?

pic na wode fotomontaz! ;-) chociaz jakos to na owady wplywa, bo podobne
urzadzenie bylo z wielka radscia i intensywnoscia "obsrywane" przez muchy-
nie wiem tylko czy nie popuszczaly ze smiechu poprostu, bo odstraszac owadow
to na pewno nie odstraszalo :-D

Tomasz

4. Data: 2006-06-24 21:32:13

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> urzadzenie bylo z wielka radscia i intensywnoscia "obsrywane" przez muchy-
> nie wiem tylko czy nie popuszczaly ze smiechu poprostu, bo odstraszac

Tylko i wyłącznie siatki w okna. Zdecydowanie ekologicznie i zdrowo!!! :)

5. Data: 2006-06-26 09:39:15

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AWJ" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tylko i wyłącznie siatki w okna. Zdecydowanie ekologicznie i zdrowo!!! :)

Oj tak, zdecydowanie:)
Od kiedy mam moskitiery w oknach, to i mam spokoj z wszelkimi intruzami
(szczypawki, osy, komary, muchy, itd.) i koty nie wypadaja mi przez okna;)
... i mozna spac spokojnie:)))

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

Woda zostaje w pralce
Płyta indukcyjna a stare (10 letnie) garnki Zeptera
Robale -prosba o identyfikację
Pytanie o nierzetelnosc montera/robotnika
lodówka Electrolux - ERB 3023X