Co do piwa?

51. Data: 2012-01-22 22:55:27

Temat: Re: Co do piwa?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-22 23:38, Justyna Vicky S. pisze:

> To na kiedy zapowiadamy wielkie mycie okien we Wrocławiu/Polsce ;)

Mnie się nie chce teraz. Dzisiaj było tak paskudnie, że nawet psa z
kulawą nogą bym do mycia okien nie wygoniła. ;)

Ewa

52. Data: 2012-01-22 23:15:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 23:49:34 +0100, Justyna Vicky S. napisał(a):

> U nas JEST wiosna :P
> Chcemy zimę :))

To musimy się zamienić... lokalami ;-)
--
XL

53. Data: 2012-01-23 04:35:58

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-22 23:36, medea pisze:

> A śniegu byś nie umiała...?

Właśnie przed chwilą padał. Tylko kiepski jakiś, śladu po nim nie ma.
Ale poczekaj jeszcze dwa dni - to co zobaczyłam na meteo mnie lekko
przeraziło :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

54. Data: 2012-01-23 07:45:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Justyna Vicky S. wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> ten śnieg?? ;))
>
> To na kiedy zapowiadamy wielkie mycie okien we Wrocławiu/Polsce ;)

Piszę się na najbliższy weekend.

Qra

55. Data: 2012-01-23 09:35:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-23 05:35, Aicha pisze:

> Właśnie przed chwilą padał. Tylko kiepski jakiś, śladu po nim nie ma.
> Ale poczekaj jeszcze dwa dni - to co zobaczyłam na meteo mnie lekko
> przeraziło :)

Czyli będzie? Bo chciałam się choć na weekend wybrać w okoliczne pagórki
na narty.

Ewa

56. Data: 2012-01-23 09:36:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-23 08:45, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Justyna Vicky S. wylazło do ludzi i marudzi:

> Piszę się na najbliższy weekend.

Będziesz myć u siebie, czy u nas? Bo wyjazd planuję...

Ewa

57. Data: 2012-01-23 10:00:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Będziesz myć u siebie, czy u nas? Bo wyjazd planuję...

Najpierw u siebie. Ale może jakie pomyślne wiatry tego śniegu i Wam nawieją.

Qra, a klucz, jak zawsze, zostaw pod wycieraczką

58. Data: 2012-01-23 11:12:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-23 11:00, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Najpierw u siebie.

Twarda z Ciebie sztuka.

> Ale może jakie pomyślne wiatry tego śniegu i Wam nawieją.

Mam nadzieję.

> Qra, a klucz, jak zawsze, zostaw pod wycieraczką

Mowa!

Ewa

59. Data: 2012-01-31 21:11:17

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> Słuchajcie, co proponujecie do piwa?
> Meczyk, dobry browar i... co ponad standard chipsy, paluszki, orzeszki?
> (ale poniżej golonki ;-) )
>
> Macie coś co jednoznacznie kojarzy się z piwnym posiedzeniem?
>
> Stalker, cos jak niemiecka obazda z preclami

polecam małe wędzone oscypki... są słone, a po słonym piwa wchodzi 2x więcej
niż powinno. atmosfera robi się wesoła i pękają ograniczenia związane z
"głośnym" kibicowaniem.
przyjemne z pożytecznym.

Podpiwek Kujawski.
Hello All my friends,