Co dodaje wam energii

1. Data: 2005-01-27 14:29:23

Temat: Co dodaje wam energii
Od: s...@o...pl (Sendi) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Bardzo jestem ciekawa co dodaje wam energii kiedy jesteście padnięci?
Ja po nieprzespanej nocce kiedy ledwo trzymałam się na nogach ratowałam się
rozpuszczalną kawą ale ona zamiast pomóc wywijała mi totalnego figla i tylko
podwyższała diabelnie ciśnienie i tyle miałam z tego cudotwórczego napoju.
Za to muszę stwierdzić bardzo dziwną rzecz, raz kiedy wróciłam ze studiów
miałam w kuchni garnek barszczyku (nigdy nie znosiłam barszyku) ale tym
razem z wielką rozkoszą pochłaniałam kubek po kubeczku i czułam jak
niesamowita energia napełnia moje ciało. Coo to może być? Jakie zdrowotne
wartości kryje w sobie barszczyk, że mój organizm tak zachłannie się go
domagał? Przecież nie tak dawno bym go nie tknęła...
Piszcie i odkryjcie wasze uzdrowicielskie pomysły na spadek formy Czekam z
niecierpliwością i wielką ciekawością.
Sendi

1. Data: 2005-01-27 14:37:12

Temat: Re: Co dodaje wam energii
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sendi" wrote in message news:013c01c5047c$87f874f0$04a7add9@ola...
> Witajcie
> Bardzo jestem ciekawa co dodaje wam energii kiedy jesteście padnięci?
<...>

Słońce, słońce i jeszcze raz słońce :)))))))))
Do tego świeże chłodne powietrze :)

Niestety jedzenie i picie raczej nie dostarcza porządanego "kopa", którego
jak dobrze rozumiem masz na myśli... dostarcza pozytywnych emocji, kalorii,
rozgrzewa itd., ale nie pobudza...

Niestety nie wyszło kuchennie ;)

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-01-27 14:43:32

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sendi napisał(a):

> Bardzo jestem ciekawa co dodaje wam energii kiedy jesteście padnięci?

Duzo zalezy od przyczyny padniecia, ale generalnie:

- kawa (pod warunkiem, ze cisnienie w atmosferze nie jest za wysokie, bo
wtedy raczej oslabia niz pomaga)
- woda z sokiem/syropem owocowym (pewnie cukier z syropu, ale mnie od
razu podnosi na nogi)
- czekolada, i ta do picia i do jedzenia.
- piwo (w niewielkich ilosciach, max 0.5l)

th.

1. Data: 2005-01-27 15:01:47

Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

Sendi:

> Bardzo jestem ciekawa co dodaje wam energii kiedy jesteście padnięci?

Porządny, domowy obiad. Tradycyjny, z czyms ziemniaczanym, miesnym i
zielonym. Skladniki szczegolowe mniej ważne.

I zadne slodkie bzdety ;-)

--
Magda

1. Data: 2005-01-27 15:24:20

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27 Jan 2005 15:29:23 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Sendi*, w wiadomości
news:<news:013c01c5047c$87f874f0$04a7add9@ola> zawarł, co następuje:

> Piszcie i odkryjcie wasze uzdrowicielskie pomysły na spadek formy Czekam z
> niecierpliwością i wielką ciekawością.

Hm, ja się przyznaję, że ja po prostu słucham organizmu. Mam sesję i
organizm woła o herbatę rumiankową i migdały. No to mu daję ;) Wczoraj
jadłam ryż z wiśniami. Nie wiem, co zjem jutro ;) Z sesją łatwiej niż z
ciążą, całe szczęście, bo nie można zaszkodzić dziecku.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-01-28 07:40:59

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sendi napisał(a):
> Witajcie
> Bardzo jestem ciekawa co dodaje wam energii kiedy jesteście padnięci?
===
Golonka, kochany, golonka. Duża, soczysta, pieczona golonka z piwem. Jak
taką zeżresz, popijesz, odleżysz, aby się prawidłowo wchłonęła, to potem
masz takiego pałera, że jak lutniesz zwykłego nabiałowca, to mu siatka z
tymi jajkami i kiełkami z rąk wpadnie.

waldek
===

1. Data: 2005-01-28 07:56:37

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana wrote:
> Z sesją łatwiej niż
> z ciążą, całe szczęście, bo nie można zaszkodzić dziecku.

ROTFL :D
W tym wzgledzie, wyzszosc sesji nad stanem odmiennym jest niezaprzeczalna
;).
Ania

1. Data: 2005-01-28 08:10:20

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2005 08:56:37 +0100, Waćpanna lub Waćpan *A.L.*, w
wiadomości news:<news:ctcre3$dvf$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> ROTFL :D
> W tym wzgledzie, wyzszosc sesji nad stanem odmiennym jest niezaprzeczalna
> ;).

całe szczęście, bo moje zachcianki sesyjne bywają gorsze niż niektórych pań
spodziewających się dziecka ;> wyobrażasz sobie jedzenie przez tydzień non
stop śledzi w śmietanie i jogurtów truskawkowych...? ;) bo ja tak mam

1. Data: 2005-01-28 08:57:20

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana wrote:

> [...]
> niektórych pań spodziewających się dziecka ;> wyobrażasz sobie
> jedzenie przez tydzień non stop śledzi w śmietanie i jogurtów

No *tak*, to ja nawet w ciąży nie miałam ;).
A swoich zachcianek sesyjnych jakoś sobie nie przypominam... Nawet nie wiem,
czy je miałam. Jedyne co pamiętam, to litry kawy.
Ania

1. Data: 2005-01-28 09:27:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jan 2005 09:57:20 +0100, "A.L." <a...@n...pl>
wrote:

>No *tak*, to ja nawet w ciąży nie miałam ;).
>A swoich zachcianek sesyjnych jakoś sobie nie przypominam... Nawet nie wiem,
>czy je miałam. Jedyne co pamiętam, to litry kawy.

Ja wparwdzie antyczna jestem, ale pamiec siega tak daleko i tez
zadnych dziwolagow jadalanych nie uzywalam w czasie sesji
(zadnej, a studia byly rozne, rozciagniete w czasie, mnogie, oraz
rozne inne dziwne kursy), za to PO sesji to raczej wszystko ginie
w jakichs oparach ;PPPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

maca serowa