Re: Co jesc?? prosba o rade

From: seniorita <a...@B...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Co jesc?? prosba o rade
Date: Wed, 15 Sep 2004 10:29:49 +0200
Sender: a...@o...pl@host82-143-155-119.ip.nd.e-wro.net.pl

Ziemia zadrżała, gdy -=Mania=- wyklepał(a):

> Witam
> Pierwszy raz pisze na grupe mimo ze czytam ja od jakiegos czasu jednak
> ostatnio pojawil sie problem.
> Bylam u lekarza i wyniki sa wporzadku mimo to po pewnych produktach bardzo
> czesto mam bole brzucha. Zrezygnowalam juz calkowicie z ziemniakow i bialego
> pieczywa, ostatnio jednak bole pojawily sie rowniez po czymkolwiek
> zawierajacym make (ciasto, pizza itd) oraz surowe owoce i warzywa jak
> rowniez po daniach smazonych.Czy istnieje jakas dieta do ktorej zasad
> moglabym sie dostosowac aby unikac tych produktow i zastapic je czyms o
> [...]

Prawie każda dieta mówi o wykluczeniu białego pieczywa czy ziemniaków. Nie
są one takie złe pod warunkiem, że nie łączysz ich z mięskiem (czyli z
tradycyjnego schabowego z ziemniakami i surówką zostaje schabowy i surówka
albo ziemniaki i surówka;)
Z tego o piszesz to właściwie po wszystkim boli Cię brzuch :|
Dania możesz nie smażyć a gotować lub zapiekać w folii (smaczne rybki tak
wychodzą i kurczak też pyszota). Co do chleba spróbuj pieczywo z pełnego
przemiału (błonnik zawarty w nich pomaga na łagodne oczyszczanie jelit).
Myślę, że powinnaś sobie zrobić trzydniową dietę oczyszczającą a potem
stosować się np. do diety Montignaca (bardzo przyjemna).

seniorita