Co jesli ciaza w I mies. brania pigulek?

1. Data: 2003-11-02 16:43:00

Temat: Co jesli ciaza w I mies. brania pigulek?
Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o taką sytuację (teoretyczną na szczęście):
kobieta zaczyna brać pigułki, w pierwszym cyklu antykoncepcja nie jest pewna
i ... zachodzi w ciążę.
Czy grozi to powikłaniami dla płodu ew. innymi komplikacjami?

Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
/Marek Aureliusz/

www.ekonomia.ho.pl

2. Data: 2003-11-02 17:32:05

Temat: Re: Co jesli ciaza w I mies. brania pigulek?
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski) napisał(a):

> Chodzi mi o taką sytuację (teoretyczną na szczęście):
> kobieta zaczyna brać pigułki, w pierwszym cyklu antykoncepcja nie jest
> pewna
> i ... zachodzi w ciążę.

A dlaczego niby to antykoncepcja miałaby być niepewna w pierwszym miesiącu,
przy założeniu, że pigułki przyjmowane są prawidłowo?

> Czy grozi to powikłaniami dla płodu ew. innymi komplikacjami?

Teoretycznie tak, w praktyce rzadko.

JoP

3. Data: 2003-11-02 17:38:09

Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisal
<bo3f2l$q4p$1@inews.gazeta.pl>:

>A dlaczego niby to antykoncepcja mialaby byc niepewna w pierwszym
>miesiącu, przy zalozeniu, ze pigulki przyjmowane są prawidlowo?

do takiego wniosku doszedłem po lekturze ulotki od pigułek oraz tej grupy

4. Data: 2003-11-03 08:39:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski) napisał(a):

> do takiego wniosku doszedłem po lekturze ulotki od pigułek oraz tej grupy

Wniosek błędny. Jeśli przy rozpoczynaniu brania tabletek pierwsza tabletka
zostanie przyjęta pierwszego dnia miesiączki, działanie antykoncepcyjne jest
skuteczne już w pierwszym cyklu. Co przeważnie jest wyraźnie napisane na
ulotce.

JoP

Dwudzielność nerek co to tak właściwie jest??
Boli mnie w okolicach serca
co go uczula?
Biologia Villee
Usunąć pieprzyk