Co jest grane?

1. Data: 2003-04-09 12:13:21

Temat: Co jest grane?
Od: J...@p...onet.pl (Joe Blak) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam taką zagwozdkę... Spotykam się z dziewczyną (chyba z 5 raz a umówiłem
się na spotkanie w jej domu) spotkaliśmy się przez przypadek po kilku
ładnych latach. Dalej wygląda ślicznie jeśli nie cudownie. Zawsze mi się
podobała ale teraz jest po prostu prawie idealna :). Kiedy się z nią
spotykam czuję się bardzo dyskomfortowo. Jestem pod wrażeniem jej
świetnego wizerunku. Jednym słowem to że mi na niej zależy i jej
przeogromna fizyczna atrakcyjność działa na mnie porażająco i w pewnym
momencie zaczynam się z siebie śmiać i zadawać sobie pytanie "Co taka
kobieta robi tu z takim gościem jak ja..?" Głupio się chyba zachowałem
ostatnio bo jak zacząłem dukać i rumienić się jak gówniarz zadała mi
pytanie co się dzieje.. no i nie wiem.. ale chyba na nieszczęście moje
powiedziałem jej o czym myślę. Z natury nie jestem typem faceta
nieśmiałego i to zazwyczaj ja rozdawałem karty w przypadku takich spotkań.
No teraz czuję się bezradny jak dziecko. Czy głupio zrobiłem, że jej to
powiedziałem? Teraz chyba żałuję.. Dodatkowym problemem chyba jest to
(sama to mówiła), że chodziłem z dziewczyną a jej koleżanką..
porT Tatry | http://witojcie.com

1. Data: 2003-04-09 12:19:56

Temat: Re: Co jest grane?
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joe Blak <J...@p...onet.pl>

<snip>
> Czy głupio zrobiłem, że jej to powiedziałem?

Okazałeś słabość.

Jak na to zareagowała?

P.

1. Data: 2003-04-09 12:22:49

Od: j...@p...onet.pl (Joe Blak) szukaj wiadomości tego autora

powiedziała, że o to samo mogłaby mnie zapytać.. Dalej nie wiem na ile
mogę być sobą.. bo przecież wtedy właśnie byłem sobą. Więc dalej dylemat:
być sobą i pokazać słabość? Czy lepiej też bluff'ować? Dalej i tak do
końca nie wierzę że będziemy razem... ale nie odpuszczę tego.. o nie!

porT Tatry | http://witojcie.com

1. Data: 2003-04-09 12:24:15

Od: j...@p...onet.pl (Joe Blak) szukaj wiadomości tego autora

i Bogu dzięki... oni sami mają najwięcej problemów ze sobą.. no chyba że
się mylę..
porT Tatry | http://witojcie.com

1. Data: 2003-04-09 12:24:21

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl>

> Okazałeś słabość.
>
> Jak na to zareagowała?

Aha, nie jestem psychologiem, jakby co.

P.

1. Data: 2003-04-09 12:35:43

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joe Blak <j...@p...onet.pl>
> powiedziała, że o to samo mogłaby mnie zapytać..

No to nic straconego!

Dalej nie wiem na ile
> mogę być sobą.. bo przecież wtedy właśnie byłem sobą. Więc dalej
> dylemat: być sobą i pokazać słabość?

Skoro ona odebrała to tak, jak odebrała, to jest remis ( - 1 : - 1) :)

Moja "rada" w tej sytuacji - bądź oczywiście sobą, ale też nie strzelaj
sobie specjalnie samobójów. No i raczej nie zatrzymuj się nad swoim (i jej)
onieśmieleniem/niedowartościowaniem - na tym można zbudować ckliwą scenę w
filmie, ale chyba nie wspólne życie.

<snip>
> nie odpuszczę
> tego.. o nie!

No pewnie. Żałowałbyś.

P.

1. Data: 2003-04-09 12:46:52

Od: j...@p...onet.pl (Joe Blak) szukaj wiadomości tego autora

:)

porT Tatry | http://witojcie.com

1. Data: 2003-04-09 12:49:03

Od: j...@p...onet.pl (Joe Blak) szukaj wiadomości tego autora

a co na ten temat panie?
porT Tatry | http://witojcie.com

1. Data: 2003-04-09 12:50:09

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> i Bogu dzięki... oni sami mają najwięcej problemów ze sobą.. no chyba że
> się mylę..

No właśnie się mylisz...

kohol

1. Data: 2003-04-09 12:56:39

Od: j...@p...onet.pl (Joe Blak) szukaj wiadomości tego autora

UPS!
Słucham w takim razie rady specjalisty..
Dodasz coś ? Z chęcią posłucham..
porT Tatry | http://witojcie.com

Zbrodnia i kara :)
Kampania pw homofobii