Co jest najwazniejsze?

1. Data: 2012-07-01 21:03:20

Temat: Co jest najwazniejsze?
Od: "... " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napiszcie mi prosze co jest dla was najwazniejszym aspektem ludzkiego
istnienia? Debatujemy tu o wielu sprawach, ale co wg was naprawde jest warte
zglebienia?

2. Data: 2012-07-01 21:36:26

Temat: Re: Co jest najwazniejsze?
Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-01 23:03, ... pisze:
> Napiszcie mi prosze co jest dla was najwazniejszym aspektem ludzkiego
> istnienia? Debatujemy tu o wielu sprawach, ale co wg was naprawde jest warte
> zglebienia?

Może zamiast starać się ogarnąć coś, z czego z ani krzty nie zdajesz
sobie sprawy lepiej uważnie waż chwile, a obraz sam Ci się ułoży :>

3. Data: 2012-07-01 21:40:29

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... pisze:
> Napiszcie mi prosze co jest dla was najwazniejszym aspektem ludzkiego
> istnienia? Debatujemy tu o wielu sprawach, ale co wg was naprawde jest warte
> zglebienia?

Załóżmy że odpowie Ci 1000 osób i każda z tych osób da Ci całkiem
poważną odpowiedź. I co - wyciągniesz średnią ? Średnia jest taka że
ruchasz 6 razy w życiu i masz z tego 1,42 dziecka :)

Dębska

4. Data: 2012-07-02 05:46:57

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lip, 23:03, "... " <k...@g...pl> wrote:
> Napiszcie mi prosze co jest dla was najwazniejszym aspektem ludzkiego
> istnienia? Debatujemy tu o wielu sprawach, ale co wg was naprawde jest warte
> zglebienia?

przemijanie i zmiennosc

5. Data: 2012-07-02 06:31:31

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... napisał(a):
> [...]
> istnienia? Debatujemy tu o wielu sprawach, ale co wg was naprawde jest warte

Niezmiennie zmieniać wszystko co niezmienne:D

6. Data: 2012-07-02 08:47:15

Od: "hih " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek.E <j...@i...pl> napisał(a):

> Może zamiast starać się ogarnąć coś, z czego z ani krzty nie zdajesz
> sobie sprawy lepiej uważnie waż chwile, a obraz sam Ci się ułoży :>

Jesli juz zaczales pisac...moze napisalbys jaki obraz tobie sie uklada -
zamiast ukladac innych na swoj obraz?

7. Data: 2012-07-02 08:49:14

Od: "wiec?" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Załóżmy że odpowie Ci 1000 osób i każda z tych osób da Ci całkiem
> poważną odpowiedź. I co - wyciągniesz średnią ? Średnia jest taka że
> ruchasz 6 razy w życiu i masz z tego 1,42 dziecka :)

Wolalbym poznac m.inn. twoja powazna odpowiedz zamiast pytan-zastrzezen co z
nia zrobie...

8. Data: 2012-07-02 08:52:32

Od: "poco?" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 <k...@g...pl> napisał(a):

> rte

>http://www.gazeta.pl/use=
> net/
>
> przemijanie i zmiennosc

ale co takiego jest w nich waznego zeby te zjawiska-prawdy zglebiac?
Skoro wszystko przemija wiec i prawdy przemina...a ich prawdziwosc sie
zmieni? Wiec po co sobie zaprzatac glowe tym co i tak przeminie-zmieni sie?

9. Data: 2012-07-02 08:54:59

Od: "heh " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta=
> ..pl/usenet/
>
> Niezmiennie zmienia=E6 wszystko co niezmienne:D

Skoro cos jest niezmienne wiec zmienienie tego jest porywaniem sie z motyka
na slonce. Syzyfowe prace sa twoim zdaniem najwartosciowsze? W imie czego?
Absurdu?

10. Data: 2012-07-04 21:02:24

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-02 10:47, hih pisze:

> warte

> Jesli juz zaczales pisac...moze napisalbys jaki obraz tobie sie uklada -
> zamiast ukladac innych na swoj obraz?

Jeśli chcesz zobaczyć obraz, który mi się układa, to musiałbyś najpierw
wykonać pewną pracę umysłową.
Dlatego posłużę się tu analogią, która powinna Ci ją ułatwić lub też
umożliwić.
Kiedy widzisz 2 osoby, z których jedna jest grubasem, przytłoczonym
swoją otyłością, a druga normalna, z zadbanym ciałem nie stłamszonym
przypadłością pierwszej, to jak myślisz, co je zasadniczo różni?
Dlaczego jedna może pozwolić sobie na większą otwartość na świat, gdy
tym czasem druga musi się borykać niemal w każdym aspekcie swojej
działalności z dyskomfortem swojej nadwagi?
I jeśli obie te osoby mają jednakowy dostęp do pożywienia, to czy
sądzisz, że pytanie tej otyłej skierowane do osoby normalnej typu: "co
ty jesz, że nie jesteś taka gruba jak ja" ma jakiś sens?

No, to Włosi dołączyli do grona cieniasów
Daniel Olbrychski. Dodał również, którego z posłów PiS i za co, należałoby publicznie"bić po mordzie".
Daniel Olbrychski. Dodał również, którego z posłów PiS i za co, należałoby publicznie"bić po mordzie".
Nowa flaga narodowa,myślałem że już nic mnie nie zaskoczy, to jest możliwe tylko tutaj.
Nowa flaga narodowa,myślałem że już nic mnie nie zaskoczy, to jest możliwe tylko tutaj.