Co jest niebezpiecznego mają białe szparagi?

11. Data: 2011-06-11 16:59:05

Temat: Re: Co jest niebezpiecznego mają białe szparagi?
Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lebowski" <lebowski@*****.net>

> A co, poczules miente pedale czy chcesz tylko kociej mordy dostac?

Widzę, że trzeba zmienic tryb na "lebowski":

Jak twoją najaraną starą napierdolony tatulo w gnojówce ruchał i z tego
powodu masz parszywy pysk i uszkodzenie mózgu, to nie musisz zaraz tutaj
kolegów szukać. Jak potrzebujesz dobrego rżnięcia w dupsko, to zgłoś się do
proboszcza, kutafonie...

tryb normalny:

grupę zaś przepraszam za powyższe. Oczywiście poza " Stokrotkom"

12. Data: 2011-06-11 17:22:33

Od: StaM <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 18:59, Andy Niwiński <a...@i...pl> wrote:

> Widz , e trzeba zmienic tryb na "lebowski":
>
> Jak twoj najaran star napierdolony tatulo w gnoj wce rucha i z tego
> powodu masz parszywy pysk i uszkodzenie m zgu, to nie musisz zaraz tutaj
> koleg w szuka . Jak potrzebujesz dobrego r ni cia w dupsko, to zg o si do
> proboszcza, kutafonie...
>
> tryb normalny:
>
> grup za przepraszam za powy sze. Oczywi cie poza " Stokrotkom"

Zmien kodowanie.
StaM

13. Data: 2011-06-11 18:07:49

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-11 18:59, Andy Niwiński pisze:

> [...]
> do proboszcza, kutafonie...
>
> tryb normalny:
>
> grupę zaś przepraszam za powyższe. Oczywiście poza " Stokrotkom"

hehe, ale sie szajbus zaktywizowal.
Jeszcze zadnemu pedziowi nie udalo sie oszukac tego testu.
Ale teraz przynajmniej sie czytac z kolesiem nauczycie i nie bedziecie
tu skomlec o literki.
A teraz spadaj cioto :)

14. Data: 2011-06-12 19:02:49

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-09 20:41, Stokrotka pisze:
> Mam książkę kuharską, z potrawami oznaczonymi gwiazdkami,

no i co, ta Twoja nowa ortografia jakoś nie pozwala sobie pogaworzyć po
grupach co? :)))

15. Data: 2011-06-15 00:23:48

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Protz" <n...@m...pl> wrote in message news:ister8$jsk$1@inews.gazeta.pl...

> czy do ciebie nie dociera ze piszac nieortograficznie bardzo utrudniasz
> normalnym uzytkownikom jezyka polskiego lekturę?

racja!!!!!!!!!!!! (nigdy nie używa(ła)m wielokrotnego wykrzynika, a dzis był
ten dzień. Patrzenie na 'oczokłujne' nowotwory językotwórcze - nie,
dziękuję.

16. Data: 2011-06-15 00:30:43

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message

> to lepiej nie robić, bo się można zatruć.

> z fasolką po brtońsku (tszeba wymoczyć długo w dużej ilości wody: 5 x

> Co ekstra tszeba robić z białymi szparagami, i co się może stać, jak się
> tego nie zrobi?

fasola i inne rosliny mają w sobie substancje któe śa dla ludzkiego
organizmu toksycne. Wiele z nich przestaje - po obróce termicznej innych
zabigach. 'Proste jak ortografia' ('tak se' upraszczam - w rzeczy samej
jedank, narzucanie nowego NIEŁADU w języku jest działaniem podobnym jak
modyfikacja genetyczna żywnosci i żywych organizmów. (Język jest żywym
organizmem, z resztą). W imieniu wielu osób, które czują język i mają
alergię na taki zabiegi - uprasza się o nieokaleczanie języka polskiego. Ta
nowo-gramatyka to straszny 'kadłubek językowy'. Brrr.

17. Data: 2011-06-16 21:00:48

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szparagi sa jednymi z bogatszych roslin w saponiny, ktore bardzo dobrze
> lacza sie z woda podczas gotowania i moga byc toksyczne dla czlowieka.
> Takze powodowac m.in. wymioty.
> Dlatego trzeba je prawdopodobnie troche dluzej pogotowac i nie uzywac
> potem tej wody jako bazy do jakichs zup lub tym podobne.

Dzięki za zdaje się jedyną odpowieź na temat.
Znaczy należy omijać białe i jadać zielone.

18. Data: 2011-06-16 21:51:30

Od: "CC" <c...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Witam ;)

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

[pciach]

> Dzięki za zdaje się jedyną odpowieź na temat.
> Znaczy należy omijać białe i jadać zielone.
>
> --
A z rzodkiewek tylko to czerwone a w ogórkach nie tykamy tego
pod skórką bo jest ZIELONA
[pciach] bo bzdury

19. Data: 2011-06-23 08:20:39

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-16 23:00, Stokrotka pisze:

> Dzięki za zdaje się jedyną odpowieź na temat.
> Znaczy należy omijać białe i jadać zielone.

Znaczy, ze te biale trzeba z 5-10 minutek dluzej pogotowac, a potem
wylac i wyplukac wode po gotowaniu ze szparagow, ktora zwiazala te saponiny.
Wtedy ich wartosc bedzie taka sama jak zielonych.
Generalnie szparagi sa bogate w blonnik i spozywanie ich w sezonie
chociaz ze 2 razy w tygodniu, to tak jakbys swoj uklad trawienny wyslala
na wczasy spa.
Poza tym jak masz ochote na cos nierozsadnego, a smacznego typu paczki,
ciasta czy slodycze to warto zjesc przed tym chciaz z garstke szparagow
lub czegos bogatego w blonnik, poniewaz wiaze on cukry i wszystko to, co
mogloby wplynac tuczaco.

20. Data: 2011-06-25 17:16:22

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy, ze te biale trzeba z 5-10 minutek dluzej pogotowac,
W pszepisie był podany czas gotowania, więc raczej nie o to idzie.
Zrobiłam te białe szparagi, były dogotowane, rozpływały się,
ale faktycznie były ciężko strawne.

Co dzisiaj dobrego robicie na obiad?
Zawijanie tortilli na osiołka
Bób w kuchence mikrofalowej
Dla zaangażowanych w walkę z GMO i przekonanych o jedynie słusznej zdrowej żywności
Wątróbki z dorsza.