Co kupić dziewczynce na komunię?

1. Data: 2005-04-27 19:41:22

Temat: Co kupić dziewczynce na komunię?
Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mile widziane setki pomysłów;) Musimy wybrać dwa.

Roman

2. Data: 2005-04-27 20:18:01

Temat: Re: Co kupić dziewczynce na komunię?
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał

> Mile widziane setki pomysłów;) Musimy wybrać dwa.

Dorosłą kosmetyczkę a w niej tysiące gumek, spinek, wisiorków, rzemyków i czego
dusza zapragnie. Obowiązkowo lakier do paznokci, błyszczyk i perfumy.
Sprawdzone na 2 komunistkach ... a kolejna tegoroczna już sie doczekac nie może
(to mój prezent autorski).

MOLNARka

*sprzedam*wózek* http://tinylink.com/?J3EpRLl6At *

3. Data: 2005-04-27 20:55:53

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <M...@M...pl> napisał(a):

> Obowiązkowo lakier do paznokci, błyszczyk i perfumy.

Ośmiolatce???? Pognałabym takiego ofiarodawcę, jakby na moją córkę
trafiło...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

4. Data: 2005-04-27 21:02:01

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał

> Ośmiolatce???? Pognałabym takiego ofiarodawcę, jakby na moją córkę
> trafiło...

Bo Ty .... no ... taka jesteś :-)
Obie matki nie pognały - tylko dozowały przyjemności (nie do szkoły itd).

Wiesz ... między Bogiem a prawdą Tobie i teraz bym lakieru i błyszczyku nie
kupiła :-)
Zmarnowane pieniądze ...

Pozdrawiam
MOLNARka

5. Data: 2005-04-27 21:02:26

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-27 22:55:53 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *siwa* skreślił te oto słowa:

> Ośmiolatce???? Pognałabym takiego ofiarodawcę, jakby na moją córkę
> trafiło...

Ja dostałam na dziewiąte urodziny jasnorózowy lakier do paznokci, i
jasnorózową szminkę. I to był najlepszy prezent jaki mi sie trafił. I mimo,
że użyć kosmetyków mogłam tylko w trakcie świąt, to i tak byłam
najszczesliwszą osobą na swiecie...
A to wieki całe temu było, więc teraz to już pewnie normalka wsrod dzieci.

--
Lia

6. Data: 2005-04-27 21:53:08

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Wiesz ... między Bogiem a prawdą Tobie i teraz bym lakieru i błyszczyku
nie
> kupiła :-)

A co? Golarkę? ;-)))
Iwonka

7. Data: 2005-04-28 00:03:32

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ośmiolatce???? Pognałabym takiego ofiarodawcę, jakby na moją córkę
> trafiło...

A ja kupilam taki prezent ...szesciolatce. Moja chrzesniaczka lezala w
szpitalu i zastanawialam sie co jej kupic na poprawe humoru. Kupilam taki
zestaw dzieciecy - blyszczyk, prefumy i lakier wlasnie w kosmetyczce w
rozowe kwiatki ( brr;) ). Mloda byla przeszczesliwa. A jej mama, kiedy
zobaczyla, jak malej wyblyszczykowana buzia sie smieje, ucieszyla sie
jeszcze bardziej.
Dodam, ze bylo to kilka lat temu i moge z calym przekonaniem stwierdzic, ze
ten prezent nie skrzywil jej psychiki - nie maluje sie do szkoly, ani na
podworko, ani nawet na imprezy;).

almadka z Cypriankiem (20.03.2004)

8. Data: 2005-04-28 06:26:07

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mile widziane setki pomysłów;) Musimy wybrać dwa.

ksiązkę i moze cos delikatnego z bizuteri bransoletke z wygrawerowana data i
imieniem .
p.

9. Data: 2005-04-28 06:40:26

Od: "Margolcia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
U nas standardowo dziewczynce daje sie złote kolczyki ,łańcuszek ( Z
medalikiem) oraz pierscionek :)) do tego jakas ksiazke typu moja pierwsza
biblia- ale to wedlug uznania z wpisem oczywiscie od kogo :)
( zazwyczaj daja to chrzesni)
Bogadsi dawali jakis Zajefajny RoweR :)) no i oczywiscie kase do koperty...
Dziewczynki z mojej rodziny byly bardzo szczesliwe idac na bialy tydzien do
kosciola
wiekszosc dziewczynek miala takie prezenty i byly w niebo wziete :)) pozniej
dochodzily gry komputerowe edukacyjne i rozne takie ...
A bylo to całkiem niedawno :))

--
POZDRAWIAM
Margolcia

< www.flashnet.com.pl >

10. Data: 2005-04-28 06:59:23

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka wrote:

> [...]
> szpitalu i zastanawialam sie co jej kupic na poprawe humoru. Kupilam
> taki zestaw dzieciecy - blyszczyk, prefumy i lakier wlasnie w

No wlasnie, ja widzialam ostatnio lakier dla dziewczynek zmywalny ciepla
woda :) Czasy sie chyba troche zmienily... pamietam, ze jak mialam 14
lat i chcialam sobie zrobic trwala, to moj ojciec malo nie dostal zawalu ;)

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

Dobry, polecany psycholog w Warszawie lub okolicach
18 urodziny - prezent od chrzesnej
Ośmiolatek i zegarek-pytanie
Czy typowy amerykanski nastolatek pracuje w wakacje?
Jak zachęcić 6,5 lata....