Co kupić dziewczynce na komunię?

11. Data: 2005-04-28 08:44:47

Temat: Re: Co kupić dziewczynce na komunię?
Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa napisał:

> Ośmiolatce???? Pognałabym takiego ofiarodawcę, jakby na moją córkę
> trafiło...

Poradziłem szwagrowi, żeby mojej - piecioletniej
wówczas - córeczce kupił lakier pod choinkę. Była
zachwycona i zdarzyło się sporo zabawnych
sytuacji.
Kiedy zrobiło się go mało, dziecko postanowiło
go rozmnożyc przez dolanie wody :-)

Oczywiście w szkole będzie zakaz.

J.

12. Data: 2005-04-28 10:03:46

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie, ja widzialam ostatnio lakier dla dziewczynek zmywalny ciepla
> woda :)

Tamten tez byl zmywalny czyms innym niz zmywacz, ale w tej chwili nie
pamietam. Perfumy byly bez alkoholu, a blyszczyk pachnial truskawkami.
Generalnie teraz robia takie cudenka dla dziewczynek i nie widze w tym nic
zlego, ze dzieciak troche ponasladuje mame. Sama malowalam od czasu do czasu
paznokcie lakierem mamy jak mialam kilka lat, mazialam sie wszelkimi
szminkami, cieniami, pudrami przed lustrem w lazience, mimo ze bylam typem
chlopczycy, co to na kazde drzewo wejdzie.

>Czasy sie chyba troche zmienily... pamietam, ze jak mialam 14 lat i
>chcialam sobie zrobic trwala, to moj ojciec malo nie dostal zawalu ;)

Moja mama za to wygladala jakby dostala, kiedy zobaczyla mnie z rozjasniona
polowa grzywki. W lazience dorwalam jej farbe, jak mialam 12 lat,
przeczytalam instrukcje i postanowilam sprawdzic jak mi w blond chociaz na
kawaleczku wlosow...

pozdrawiam
almadka

13. Data: 2005-04-28 11:23:02

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka wrote:

> [...]
> rozjasniona polowa grzywki. W lazience dorwalam jej farbe, jak mialam
> 12 lat, przeczytalam instrukcje i postanowilam sprawdzic jak mi w blond

:))
I jak sie to skonczylo ?

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

14. Data: 2005-04-28 12:32:48

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradziłem szwagrowi, żeby mojej - piecioletniej
> wówczas - córeczce kupił lakier pod choinkę.

5 letniemu dziecku???

nie dziwne ze nastolatki uprawia sex jak sami rodzice pchaja je w
dorosłosc i zachowania lolitkowe.
p.

15. Data: 2005-04-28 12:38:27

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.dzieci.starsze w diabły, ale Twoje posty MOLNARka mnie
niestety powstrzymują:
> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał

> Bo Ty .... no ... taka jesteś :-)

Ogólnie rzecz biorąc takie prezenty również wydają mi się niestosowne na tą
akurat okazję. W ten sposób IMO robi się hucpę ze święta, które powinno w
założeniach przynajmniej kojarzyć się dziecku z wartościami innego sortu.

puchaty

16. Data: 2005-04-28 12:43:02

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> nie dziwne ze nastolatki uprawia sex jak sami rodzice pchaja je w
> dorosłosc i zachowania lolitkowe.

A cos *Ty taka nagle bardziej papieska od papieza, ze tak powiem? Jaki
to ascka uprawia zawod? Nie wizazystka przypadkiem?

--
sveana
Björn A. V. (7 12 1997), Fredrik L. V. (21 12 2002)

17. Data: 2005-04-28 12:53:59

Od: "Jacek J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Roman G." wrote:

> Mile widziane setki pomysłów;) Musimy wybrać dwa.
>
> Roman

JJ
--
|\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
/,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
'---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

18. Data: 2005-04-28 12:59:19

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości

> A cos *Ty taka nagle bardziej papieska od papieza, ze tak powiem? Jaki to
> ascka uprawia zawod? Nie wizazystka przypadkiem?

Boi się, że jak od smarkatego zaczynają ćwiczyć, to jako dorosłe będą tak
otrzaskane w temacie, że wizażystka będzie im potrzebna jak dziura moście.
:)))

--
Edyta Czyż
"najlepsze lata mam za sobą, teraz będę pisać coraz nudniej i gorzej." Kres

19. Data: 2005-04-28 12:59:29

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie, ja widzialam ostatnio lakier dla dziewczynek zmywalny ciepla
> woda :)

W drogerii, czy gdzie indziej trzeba tego szukać?
Alka już ma _własny_ lakier (wściekle niebieski brokatowy, he, he, kupiony
na wyraźne i wielokrotnie powtórzone życzenie ) ale niestety zmywalny
normalnie - czyli jak trzeba zmyć, to moje paznokcie też przy okazji
obrywają, a jak ona się tym smaruje, to już parę rzeczy w domu załatwiła na
amen. :(
Taki zmywalny dla dzieci oszczędził by mi sporo stresu i malowania własnych
paznokci.

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

20. Data: 2005-04-28 13:39:14

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cos *Ty taka nagle bardziej papieska od papieza, ze tak powiem? Jaki
> to ascka uprawia zawod? Nie wizazystka przypadkiem?

swieta nie jestem i nie bede a to czym sie zajmuje(a zajmuje sie nie
tylko pracami recznymi ) nie ma nic wspólnego z malowaniem sie 5 letnich
dziewczynek.
p.

Dobry, polecany psycholog w Warszawie lub okolicach
18 urodziny - prezent od chrzesnej
Ośmiolatek i zegarek-pytanie
Czy typowy amerykanski nastolatek pracuje w wakacje?
Jak zachęcić 6,5 lata....