Co mam myśleć co koleżance ...

1. Data: 2003-01-03 17:13:36

Temat: Co mam myśleć co koleżance ...
Od: "PaFell" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów !

Mam pytanie. Co mam myśleć o koleżance, która:
- Do naszej byłej szkoły, chce iść tylko ze mną;
- Chce bym ją nauczał, a gdy przychodzi co do czego, to cały czas na to
przeznaczony przegadamy;
- Wiedząc, że coś do niej mam, składa mi życzenia, bym choć trochę za nią
tęsknił;
- Wiedząc, że jestem chory, perswazją ustną wyciąga mnie do klubu;
- Pisząc, że pozbywa się telefonu, dzień później puszcza co chwila sygnały i
śle SMS'y
- Na życzenia noworoczne w odpowiedzi na życzenia "Spełnienia w miłości",
odpisuje "Nawzajem, buziaczki, ściskam mocno", co w jej ustach nie jest
często widziane.

Pozdrowienia
PaFell ;)

1. Data: 2003-01-03 17:29:14

Temat: Re: Co mam myśleć co koleżance ...
Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do PaFell, który(a) dnia Fri, 3 Jan 2003 17:13:36 +0000 (UTC) popełnił(a):
> Witam wszystkich grupowiczów !
>
> Mam pytanie. Co mam myśleć o koleżance, która:

To jest pl.sci.psychologia czy pl.sci.porady.sercowe.moderowana?

Moim zdaniem Twoja kolezanka jest pieprznieta. Nie zadawalbym sie z nia.
--
mp

1. Data: 2003-01-03 17:42:19

Od: "fata" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Pasternak" <m...@p...w.lub.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> To jest pl.sci.psychologia czy pl.sci.porady.sercowe.moderowana?
>
> Moim zdaniem Twoja kolezanka jest pieprznieta. Nie zadawalbym sie z nia.

Pierwszy raz (tak szczerze) uśmiałam się dzisiaj :-)
Dzięki

1. Data: 2003-01-03 18:14:37

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PaFell" <p...@N...gazeta.pl> wrote in

> - Do naszej byłej szkoły, chce iść tylko ze mną;

Jej problem.

> - Chce bym ją nauczał, a gdy przychodzi co do czego, to cały czas na
> to przeznaczony przegadamy;

Nie nauczaj.

> - Wiedząc, że coś do niej mam, składa mi życzenia, bym choć trochę za
> nią tęsknił;

Olewaj.

> - Wiedząc, że jestem chory, perswazją ustną wyciąga mnie do klubu;

Jestes dupa, a nie facet.

> - Pisząc, że pozbywa się telefonu, dzień później puszcza co chwila
> sygnały i śle SMS'y

Fatalnie!

> - Na życzenia noworoczne w odpowiedzi na życzenia "Spełnienia w
> miłości", odpisuje "Nawzajem, buziaczki, ściskam mocno", co w jej
> ustach nie jest często widziane.

Jesli nie pasuja ci jej odpowiedzi to nie skladaj zyczen pierwszy.

Nie zgadzam sie z kims, kto napisal wyzej, ze ta dziewczyna jest
pieprznieta.
To ty jestes cienias.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Piekna kobieta jest wyobrazeniem czegos, czym nie jest

1. Data: 2003-01-03 18:18:08

Od: mixxos <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

PaFell napisał(a):

> Witam wszystkich grupowiczów !
>
> Mam pytanie. Co mam myśleć o koleżance,

krótko: zakofana na maxa.

--
pozdrowionko
mixxos

m...@N...pl

1. Data: 2003-01-04 12:52:19

Od: "Dominik Poslo Gabryelewicz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak juz ktos napisal "zakofana
nia maksia".

Jak w twoim typie, to nie wiem
na co czekasz, jak nic z tego nie
wyjdzie to jestes dupa w kolnierzyku.

Jak nie w twim typie to masz przerabane:)
O ile jak ktos wspomnial jest pieprznieta
i swojej glupotu nie zrozumie.

pzdr/pos

1. Data: 2003-01-06 07:28:39

Od: t...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Z jej punktu widzenia nie różniszysz sie niczym od jej innych KOLEŻANEK.
Mówiąc dosadniej, jesteś jej koleżanką. Żadnych poddtekstów relacji damsko-
męskiej w jej zachowaniu nie ma.

1. Data: 2003-01-06 16:52:41

Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie. Co mam myśleć o koleżance, która:
> - Do naszej byłej szkoły, chce iść tylko ze mną;
(....)

Zakochała się i tyle. Ale to jeszcze "koza", dlatego tak dziczeje.
Jak chcesz poczekaj aż skończy 25 lat, to będzie się zachowywała jak
kobieta.
-mirkal

jak dać czasowi czas...?
Co pozostaje w sytuacji beznadziejenej?