Co mi dolega #2

11. Data: 2002-11-17 17:45:14

Temat: Re: Co mi dolega #2
Od: "Hipohondryk" <H...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze wiec zrobimy tak, ze wystawisz gdzies na WWW standartowy (12
> leads) swoj EKG, a chetnie podyskutuje. Po skierowanie na EKG nalezy
> zglosic sie do lekarza rodzinnego.

EKG mialem juz robione, jutro sprobuje wypozyczyc od lekarza rodzinnego
wyniki i zobaczymy co z tego wyjdzie.
pzdr

H.

12. Data: 2002-11-17 18:08:39

Od: dradam <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Nov 2002 18:23:12 +0100, Agnieszka "La Luna"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>W sumie to nie jest stala i taka sama - ciagle mam nowe atrakcje :).
>Ogolnie sa to liczne skurcze przedwczesne pochodzenia komorowego, ukladajace
>sie (przepisuje z wyniku holtera ;)) pojedynczo, w bigeminie i trigeminie.
>Co jakis czas zdarzaja mi sie napady czestoskurczu zatokowego (w obydwu
>holterach wystapily).
(...)
>Ogolnie jest to srednio przyjemne :)
>Jednak da sie z tym zyc.
>Najgorzej jest gdy tetno spadnie do 45 a cisnienie do 90/60 (jestem
>niskocisnieniowcem). Wtedy jest nieciekawie. Pozostaje polozenie sie
>plackiem i czekanie az tetno "zaskoczy".

(...)

Widze, ze mamy wspolne hobby, zwierzeta.
Napisz do mnie na priva. Sytuacja nie wydaje sie dobra, ale istnieje
mozliwosc poprawienia jej odpowiednim leczeniem. Rowniez i w Polsce.

Pozdrawiam

dradam

13. Data: 2002-11-18 11:47:47

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> stwierdzil: pani ma nerwice, co mi tu pani
> miejsce w szpitalu zajmuje. Prosze, oto Xanax, niech to pani bierze i sie
> uspokoi, to samo przejdzie.

co oni z tymi lekami uspokajającymi ???
niedawno jeden na tej grupie też mi proponował gdy pisałem po raz któryś o
bezkarności lekarzy !
czasami mam wrażenie, że oni prześcigają się w tym który zrobi większą
głupotę i nie zostanie ukarany

zdrowia życzę !

14. Data: 2002-11-18 13:31:39

Od: "Agnes" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Owszem nie istnieje taki podział i wogóle takie nazewnictwo jak nerwice,ale
istnieją róznorakie zaburzenia lękowe od napadów paniki po uogólnione
zaburzenia lękowe gdzie jednym z objawów jest np.kołatanie serca
,podwyższenie ciśnienia krwi itp. np.atak paniki charkteryzuje sie przede
wszystkim napadami arytmii .

15. Data: 2002-11-18 17:05:03

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Użytkownik "Agnes" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zaburzenia lękowe gdzie jednym z objawów jest np.kołatanie serca
> ,podwyższenie ciśnienia krwi itp. np.atak paniki charkteryzuje sie przede

Tak, ale jesli ja trafiam do szpitala niemal prosto od lekarza ktory
zobaczywszy moje ekg az sie za glowe zlapal, jestem blada, slabo mi (juz od
kilku dni), mam o wiele za niskie cisnienie, silna arytmie, podwyzszona
temperature od czasu przechorowanej miesiac wczesniej silnej grypy - a
lekarz przyjmujacy mnie do szpitala (ten sam ktory "zdiagnozowal" nerwice)
po trzech godzinach mojego siedzenia na poczekalni w oczekiwaniu na
przyjecie - pyta sie mnie czy na pewno chce byc przyjeta bo on nie ma miejsc
na oddziale, a kilka godzin pozniej mi mowi ze mam newice i to moge leczyc w
domu - to chyba cos nie tak.

Zapewniam Cie ze w chwili lezenia w szpitalu nie wygladalam jak w ataku
paniki ;)

I uwazam ze lekarz mial swiety (zeby nie uzyc dosadniejszego okreslenia)
obowiazek dokladniej mnie zbadac a nie potraktowac osobe ktora ledwo stala
na nogach i dyszala - jako symulanta czy nerwicowca. Nie wiem czy mialabym
teraz latwiejsze zycie - ale to niczego nie zmienia.

Pozdrawiam
Agnieszka
--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

16. Data: 2002-11-18 20:18:40

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:3okdtusfmhl7pkm1qovk1km9g78fm6dl0a@4ax.com tako rzecze dradam

> No wlasnie... Ale dla pacjenta w Polsce moze i wystarczy. Bo juz opad
> Biernackiego kosztuje wiecej (ze nie wspomne o drozszych badaniach).
Mojego znajomego pewien prof. ortopedii leczył (prywatnie) na bóle
kręgosłupa, robił RTG, tomografie, zalecał masaże, fizykoterapie,
blokady itd. Długo tak leczył, bez rezultatu, aż przy jakiejś okazji
lekarz rejonowy zbadał kumplowi OB, ponad 100, szpital, parę szybkich
konsultacji i teraz spotykamy się na zjazdach chorych na ZZSK.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

17. Data: 2002-11-20 15:46:47

Od: "Agnes" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz,nie sadzę ,że zaburzenia lekowe są błachym problemem,przyczyniają się
one w głównej mierze do poważnych schorzeń układu krążenia i nie można tego
bgagatelizować.
> [...]
> na nogach i dyszala - jako symulanta czy nerwicowca. Nie wiem czy mialabym
> teraz latwiejsze zycie - ale to niczego nie zmienia.

Transfer Factor Plus
Problem z rumieńcami
co na plamke po skaleczeniu?
Płukanie gardła solą ???