co na plamke po skaleczeniu?

1. Data: 2002-11-16 15:14:57

Temat: co na plamke po skaleczeniu?
Od: "Agnieszka Czajkowska" <l...@w...pl(NO SPAM)> szukaj wiadomości tego autora

Kochani pomozcie!

Na poczatku pazdziernika skaleczylam sie w glowe, dokladniej - w czolo
ostrym przedmiotem. Uraz byl dosyc gleboki i strupek czesto sie paskudzil po
myciu twarzy. Juz mi sie wygoilo calkowiecie ok 2 tygodni temu, ale
powierzchnia po skaleczeniu pozostaje czerwonawa. Co radzicie zastosowac,
zeby przyspieszyc jej znikniecie?

pozdrawiam
aga

--
UWAGA - adres w naglowku jest antyspamowy - usun NOSPAM z adresu e-mail

2. Data: 2002-11-16 22:19:26

Temat: Re: co na plamke po skaleczeniu?
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Juz mi sie wygoilo calkowiecie ok 2 tygodni temu, ale
> powierzchnia po skaleczeniu pozostaje czerwonawa. Co radzicie zastosowac,
> zeby przyspieszyc jej znikniecie?

Jakaś maść na blizny (działa też na czerwone ślady), np. Cepan,
Contractubex, Tointex, Alcepalan

Płukanie gardła solą ???
nowy preparat na eczeme ???
REHABILITACJA