Co mi wyszlo ze znakow zodiaku :-))))

1. Data: 2002-12-20 09:00:32

Temat: Co mi wyszlo ze znakow zodiaku :-))))
Od: Kruszynka <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglaszam, ze o 09.54 rano mam taki stan:
11 wodnikow
9 bykow (w tym maz Kaliope, ktorego nie wiadomo czy liczyc, bo na grupie
nie jest, ale kremow ponoc zaczal uzywac)
7 blizniat
5 koziorozcow
5 strzelcow (w tym jedna koza :-)) chinska na dodatek)
5 lwow
4 raki
3 panny
3 ryby (Krysia mowi, ze z powodu swiat tak malo, hihihi)
3 wagi (z ktorych jedna jest na dodatek smoczyca)
2 skorpiony
2 barany
1 przypadek niejasny na pograniczu panny i wagi (jak samam stwierdzila:
skomplikowana sytuacja zodiakalna - skomplikowane zycie :-)) )

WYnika z tego, ze najmniej osob z nas jest z marca i listopada. Chyba. A
najwiecej... Z jakiego miesiaca sa wodniki?
Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za zabawe. Do wszystkich szczerze zeby
przez siec - to jest usmiech oczywiscie :))

1. Data: 2002-12-20 09:02:01

Temat: Re: Co mi wyszlo ze znakow zodiaku :-))))
Od: Kruszynka <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Oglaszam, ze o 09.54 rano mam taki stan:

Qrcze, nie podpisalam sie. To wszystko z wrazenia :))
Kruszynka

1. Data: 2002-12-20 10:34:52

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Oglaszam, ze o 09.54 rano mam taki stan:

> no to doszedl kolejny baranek (tylko zodiakalny oczywiscie)
cari (14-04)

1. Data: 2002-12-20 10:50:04

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oglaszam, ze o 09.54 rano mam taki stan:
> 11 wodnikow
> 9 bykow (w tym maz Kaliope, ktorego nie wiadomo czy liczyc, bo na grupie
> nie jest, ale kremow ponoc zaczal uzywac)

Kaliope to ONA :-) I grupe czyta tylko nie pisze:-) I sie kremuje i maluje -
wiem bo widzialam:-)
DominikaNM

1. Data: 2002-12-20 10:53:45

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Qrcze, nie podpisalam sie. To wszystko z wrazenia :))
> Kruszynka

Karzystając z chwili czasu, wtrącę cosik od siebie.
No statystyki wyszły nie źle.
Jeśli mogę coś zaproponować, to powinnaś podsumować również kolor włosów i
oczu:)))
A może teraz zadasz pytanie na temat wzrostu???:)))

Pozdrawiam
Magda obecna czasem duchem:)

1. Data: 2002-12-20 10:55:56

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Kaliope to ONA :-) I grupe czyta tylko nie pisze:-) I sie kremuje i
maluje -
> wiem bo widzialam:-)

A maz Kaliope?:))))

Kaska

1. Data: 2002-12-20 11:04:29

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <d...@a...pl> napisał(a) w wiadomości

> Kaliope to ONA :-)

Jeśli _ona_ to nie może być _bykiem_. ;-)

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-12-20 11:04:45

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> wrote in message
> Kaliope to ONA :-) I grupe czyta tylko nie pisze:-) I sie kremuje i
maluje -
> wiem bo widzialam:-)

Tak,ale chyba chodzilo o to,ze Kaliope jeszcze dodala swojego meza..
Chyba tak:))

Adrianna

1. Data: 2002-12-20 11:07:16

Od: "Sabina" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 7 blizniat
> 5 koziorozcow
> 5 strzelcow (w tym jedna koza :-)) chinska na dodatek)
Wczoraj zapomnialam dodac ze dzidzia we mnie tez bedzie lewkiem 24-07-2003
:))) tak jak jego mamusia:))

czyli jest nasz 6 jesli bedziemy liczyc dzidziusia:)))

1. Data: 2002-12-20 11:14:56

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> A maz Kaliope?:))))

Osleplam chyba czy co?:-) Oczywiscie MAZ Kaliope to On:-))) Przepraszam za
zamieszanie...
DominikaNM

sklep w Warszawie?
fruttini - balsamy i body butters