Co mnie nawilży?

1. Data: 2003-10-29 13:42:33

Temat: Co mnie nawilży?
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy znacie może jakieś kremy do twarzy, które miałyby działanie
"ultrasuperhipernawilżające" i nadawałyby się do tłustej cery
trzydziestolatki?
Pozdrawiam,
Ola

--------------------
Księgarnia Internetowa "Kraina Książek"
http://www.ksiegarnia.com.pl/
Sprowadzamy książki z całego świata.

1. Data: 2003-10-29 13:50:36

Temat: Re: Co mnie nawilży?
Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy znacie może jakieś kremy do twarzy, które miałyby działanie
> "ultrasuperhipernawilżające" i nadawałyby się do tłustej cery
> trzydziestolatki?

tez czegos takiego szukalam, w koncu kupilam maseczke nawilzajaca nivea
visage, taka w saszetce i musze powiedziec, ze calkiem, calkiem... dobrze
nawilza. ale kremu nadal szukam, marzy mi sie jakis zel intensywnei
nawilzajacy, ale czy w napisy na opakowaniach mozna wierzyc...

pozdro. afa

1. Data: 2003-10-29 14:24:27

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze krem i maseczka nawilzajaca na bazie wody z Iwonicza Zdroju
- Ivo .... - do kupienia w aptekach?

1. Data: 2003-10-29 14:40:26

Od: "Kruszynka \(Wroclaw\)" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w
wiadomosci news:3F9FCD9B.DE5887FA@avalon.wbc.lublin.pl...
> - Ivo .... - do kupienia w aptekach?

...stin. Ivostin. W aptekach, owszem. Nawet wyprobowalam na wlasnej skorze
(tlustej do bolu, 27-letniej) i stwierdzilam , ze niestety w moim przypadku
sie nie sprawdzil - uczulil. Ale bardzo dobrze sie wchlania, to musze mu
przyznac. Teraz ma go moja siostra i jest bardzo zadowolona (ale ona nie
jest tak "tlusta" jak ja)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-29 14:50:36

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...stin. Ivostin. W aptekach, owszem. Nawet wyprobowalam na wlasnej skorze
> (tlustej do bolu, 27-letniej) i stwierdzilam , ze niestety w moim
> [...]

Kruszyno, a co Cię nawilża, nie natłuszczając?
Ola

1. Data: 2003-10-29 15:24:22

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

np.:
Thermal S1
Oligo 25 (raczej różowe)
Hydraphase legre

1. Data: 2003-10-29 15:36:48

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kruszyno, a co Cię nawilża, nie natłuszczając?

Hy hy :) Chyba nic :)
Raz godze sie na nawilzenie + znoszenie tlustosci, a innym razem wybieram
mniejsze nawilzenie, ale bez tlustosci. W tym drugiim pzypadku polecam
kremik, ktory mam teraz Eris z serii Normamat zel-krem beztluszczowy
nawilzajaco-odzywczy. Nawilza tak srednio, powiedzmy nie rzuca na kolana,
ale jest niezly. Natomiast jest leciutenki. To jest taki przezroczysty zel
bardzo wydany, pieknie sie wchlania, pachnie mniej pieknie, ale ujdzie w
tloku, mialam gorsze. I robi cos takiego, ze skora w ciagu dnia mniej sie
tlusci. Nie wiem, jak to sie dzieje, ale po miesiacu stosowania zauwazylam
taka prawidlowosc. Po prostu mneij sie tluszcze. Krem nie matuje. Daje
wrazenie orzezwienia. Dlaczego tak zachwalam? No bo to jest pierwszy krem,
ktory nie jest taki agresywny jak matujacy, a jednoczesnie nie splywa mi nic
z twarzy. Acha, swietny pod makijaz nic sie nie walkuje, nawet jak sie go
nalozy w duzych ilosciach . Jest dla kobiet po 25. roku zycia. No, tylko
nawilzac moglby lepiej. W sklepie kosztuje ok. 29 zl, natomiast jest
dostepny tez w sklepie internetowym Eris (www.sklep.eris.pl) i tam jest
teraz promocja, ze w cenie kremu dostajes inny produkt z serii Normamat.
Razem z kosztami przesylki wyszlo mnie to 33 zl (bo te zestawy sa nieco
tansze niz cena kremu w sklepie), czyli i taksie oplaca.
Mialam tez probke AA Oeanic Age Expert serum przeciwzmarszczkowe i bylo
bardzo dobre (jak na dwa uzycia). Kraze kolo niego jak rekin, ale kosztuje
49 zl, wiec narazie pozostaje mi tylko sie oblizac :)
Ach, pozachwalalam, a teraz ide do domu :)
AAAAAAAAAAAA, przepraszam, zapomnialam!!!! Co sie ze mna dzieje, zapomniec o
takim kremie. Dermica z serii MAT-B krem nawilzajacy na dzien (jest jeszcze
matujacy, ale ja wole nawilzajacy). Dobrze nawilza i nie tlusci. Kosztuje 42
zl. Bardzo polecam!

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-29 16:17:37

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Mialam tez probke AA Oeanic Age Expert serum przeciwzmarszczkowe i bylo
> bardzo dobre (jak na dwa uzycia). Kraze kolo niego jak rekin, ale kosztuje
> 49 zl,

Hmmm.....ja kupiłam wczoraj za 39.90 (Wrocław-Biskupin) i dostałam próbki
reszty serii (kremy po 42 złote).
Ale to jest po 30. roku zycia. Nie za bardzo się spieszysz? ;-)
Te kapsułki z retinolem (fioletowy Oceanic - masz na nie ochotę, prawda?) są
po 35. roku zycia.
Pozdrawiam,
Ola

1. Data: 2003-10-29 16:19:23

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> np.:
> Thermal S1

Nie bardzo....S2 tez miałam próbke. Jakes takie "gęste".

> Oligo 25 (raczej różowe)
Próbowałam....
> Hydraphase legre
Co to jest?

Ola (chyba zbyt wybredna)

1. Data: 2003-10-29 16:26:18

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest?
krem długotrwale nawilżający firmy La roche posay w wersji do cery
mieszanej/przetłuszczającej się

tusz - ktory wybrac?
Helena Rubinstein - COLOR CLONE
SPAM Wrocław podkład Borjous w sztycie nr 53
makijaz na specjalna okazje ;)
Natea 111 - i rudawe włosy