Co mozna zamrozic?

1. Data: 2003-07-03 11:03:23

Temat: Co mozna zamrozic?
Od: "grocha" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ide na tydzien do szpitala i chcialabym przygotowac wczesniej mezowi kilka
kolacji, jak ze prace konczy pozno i na zaden bar mleczny sie juz nie
zalapie:) Pomyslalam, ze wloze mu to do zamrazalnika, a on tylko odgrzeje.
Niestety brak mi pomyslu na takie dania - jedyne co mi przychodzi do glowy
to potrawka fasolowa z kielbasa. Pierogi odpadaja z gory.
Bede wdzieczna za kazdy pomysl.

grocha

1. Data: 2003-07-03 11:18:33

Temat: Re: Co mozna zamrozic?
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomyslalam, ze wloze mu to do zamrazalnika, a on tylko odgrzeje.
> Niestety brak mi pomyslu na takie dania - jedyne co mi przychodzi do glowy
> to potrawka fasolowa z kielbasa.

gulasz z ciecierzycy, ktory podalem kilka postow wczesniej w threadzie: Co
robicie z cieciorki
zawsze zamrazam jak mi zostanie i smakuje rownie dobrze po odgrzaniu
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-03 11:56:23

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Jul 2003 13:03:23 +0200 I had a dream that grocha
<g...@s...uci.agh.edu.pl> wrote:
> [...]
>Niestety brak mi pomyslu na takie dania - jedyne co mi przychodzi do glowy
>to potrawka fasolowa z kielbasa. Pierogi odpadaja z gory.

Hmmm... u mnie w domu się mroziło wszystko: bigos, gołąbki, naleśniki,
krokiety, co tylko chciałaś.

1. Data: 2003-07-03 13:53:16

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grocha napisał:
> [...]
> Niestety brak mi pomyslu na takie dania - jedyne co mi przychodzi do glowy
> to potrawka fasolowa z kielbasa. Pierogi odpadaja z gory.

Mozna pewnie mrozic wszystko.
Ja czesto mroze i potem wykorzystuje juz gotowe :
gulasz (bez kaszy)
miesko duszone z warzywami
miesko z sosem (do spagetti)
krokiety

Albo wykorzystac watek...Kasza kuskus na biwaku :)

A parówki i jajecznica ? Te kilka dni.

Pozdrawiam Beazuku
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-07-03 15:07:18

Od: "grocha" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesko z sosem (do spagetti)
> krokiety
>
> Albo wykorzystac watek...Kasza kuskus na biwaku :)

Dzieki wszystkim za rady, na pewno skorzystam:)

grocha

1. Data: 2003-07-04 11:12:18

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
glowy
> to potrawka fasolowa z kielbasa. Pierogi odpadaja z gory.

Qrde, Gocha, nie rób z męża takiego kaleki, aż się zdziwisz jak sobie
świetnie da radę

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

Co prostego na pokaz polskiej kuchni?
Kiszona kapusta - jak to jest w Niemczech?
Jak to jest?...
Co robicie z cieciorki???
zaraz wkładam do piekarnika