Co na blizne?

1. Data: 2005-02-15 20:35:56

Temat: Co na blizne?
Od: "blefff" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czym można smarować dwumiesięczną bliznę po operacji wyrostka żeby wspomódz
gojenie itp.???
Obecnie blizna jest podgojona aczkolwiek zaczerwieniona i wygląda
nieciekawie :)

2. Data: 2005-02-15 20:53:12

Temat: Re: Co na blizne?
Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wspomódz
> gojenie itp.???
> Obecnie blizna jest podgojona aczkolwiek zaczerwieniona i wygląda

Cepan, Contratubex, Madecassol, maść grafitowa, maść silikonowa lub
specjalne plastry silikonowe których to nazw nie pamiętam.

pzdr
LN

3. Data: 2005-02-15 21:58:41

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blefff" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czym można smarować dwumiesięczną bliznę po operacji wyrostka żeby
> wspomódz gojenie itp.???

Polecam Contractubex - moja mama po operacji tarczycy i kuracji znowu
może nosić bluzki z odsłoniętą szyją - ledwo co widać ślad.

Paulina

4. Data: 2005-02-16 03:06:28

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*PaulinaW* napisał(a):

> Polecam Contractubex - moja mama po operacji tarczycy i kuracji znowu
> może nosić bluzki z odsłoniętą szyją - ledwo co widać ślad.

też ją używałam, i to w dodatnku na twarzy (zszywane rozcięcie pod dolną
wargą zostawiło swój "ślad")
teraz, żeby to zauważyć trzeba się dobrze wpatrywać....

cepan też używałam, ale strasznie śmierdział, a żeby były efekty to należy
smarować( przy okazji delikatny masaż) dane miejsce kilka razy dziennie( mi
przeszkadzał zapach) po za tym miał taką dziwną konsystencję, tj dziwnie się
zachowywał przy nakładaniu, nie od razu, tak po chwili...

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Interferon
Lekarz od penisa - jaka nazwa specjalności
skad sie bierze brzuch? :-)
"Lorinden A" - co to?
benzodiazepiny - opracowanie