Co na grzyby?

1. Data: 2002-10-05 13:28:35

Temat: Co na grzyby?
Od: "__o_o__" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym malować ścianę, lub co zrobić, aby pozbyć się grzyba (i wilgoci) na
ścianie?

--
Zibi

Pozdrawiam!
Skocz na www.skepe.pl.
Oficjalna strona miasta.

1. Data: 2002-10-05 21:35:22

Temat: Re: Co na grzyby?
Od: "Wojtek Wolyniak" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym malować ścianę, lub co zrobić, aby pozbyć się grzyba (i wilgoci) na
> ścianie?
1. Docieplic sciane
2. Grzyb rosnie w 3D, wiec malowanie sciany niewiele da. Trzeba zawolac
ekipe, ktora dokona odpowiednich odwiertow i napakuje w sciane odpowiedniego
towaru, a potem potraktuje pomieszczenie ultrafioletem przez co najmniej
dobe.

Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2002-10-06 15:15:18

Od: "bodzio" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

$...@n...tpi.pl...
> Czym malować ścianę, lub co zrobić, aby pozbyć się grzyba (i wilgoci) na
> ścianie?

zalezy ile tego jest
jezeli malo, to mozna odkuc i zamurowac dajac warstwe betoniku
nieprzepuszczajacego wody (dodaje sie plynu chyba "betonszczel"?)
a inaczej to ekipa
bodzio

1. Data: 2002-10-12 08:10:26

Od: "Arek Rzepecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "__o_o__" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czym malować ścianę, lub co zrobić, aby pozbyć się grzyba (i wilgoci) na
> ścianie?

Na wilgoć nic nie doradzę nie znając szczegółów, ale na grzyba mogę polecić.
Pojawił się w sklepach chemicznych środek, który zastosowałem w zagrzybionym
kącie łazienki. Wyżarł 90% grzyba za pierwszym razem. Jedyna wada : śmierdzi
octem przez dwa dni. Mam w domu opakowanie, mogę sprawdzić nazwę. Jeśli nic
jeszcze nie znalazłeś/aś, napisz na priva - odszukam nazwę
ark

Jakie listwy przypodlogowe
Torus 2000
hurtownia tapet - Wroclaw
Re: Jak lepiej/taniej gotować wodę? Prądem czy gazem?
Wysiegnik pod TV