Co na katar? Pilne!!!

1. Data: 2003-10-24 12:12:27

Temat: Co na katar? Pilne!!!
Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie co można podać prawie 18 misięcznemu malcowi aby odetkało mu
nosek. Euphorbium Compositum S nie działa, sól fizjologiczna wcale nie daje
żadnych efektów. Kuba męczy się już kolejną noc i nie wiem jak mu pomóc.
Dlaczego nie robią kropli takich jak dla dorosłych które szybciutko odetkają
nosek dziecku. A może jest coś co mogę mu dać i chociaż w nocy pośpi
spokojnie. Będę wdzięczna za szybkie odpowiedzi.

Kinga

2. Data: 2003-10-24 12:30:22

Temat: Re: Co na katar? Pilne!!!
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nosek dziecku. A może jest coś co mogę mu dać i chociaż w nocy pośpi
> spokojnie. Będę wdzięczna za szybkie odpowiedzi.

O odpowiednie krople najlepiej zapytaj w aptece.

Tzw. krople dla dorosłych, obkurczające błonę śluzową, są dla nas dorosłych
"niezdrowe". Ich stosowanie, to tzw. mniejsze zło. Dorosła osoba powinna je
stosować, wyłącznie przez krótki okres a małemu dziecku w ogóle nie wolno
ich podawać.

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

3. Data: 2003-10-24 13:00:53

Od: "maciek_waw" <m...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dawaj kropli!!!
Ja po kroplach "Afrin" (stosowanych zgodnie z opisem) męczę się do dzisiaj z
katarem, chyba mi uszkodziły błony śluzowe - koszmar.

Pozdrawiam
Maciek
http://republika.pl/bukmacherzy_hazard/

4. Data: 2003-10-24 22:05:18

Od: Anna Dąbrowska <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patryk "Fockx" Świrski wrote:
> [...]
> nosek dziecku. A może jest coś co mogę mu dać i chociaż w nocy pośpi
> spokojnie. Będę wdzięczna za szybkie odpowiedzi.

Spróbuj zrobić mu parówkę z rumianku - rumianek na gorącą wodę i
postawić koło niego jak najbliżej. Pomaga też maść majerankowa - smaruje
się pod noskiem

--
Anna

5. Data: 2003-10-25 13:16:36

Od: "Lady b@m" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Dąbrowska news:bnc45p$1b$1@news.onet.pl wrote:

> Spróbuj zrobić mu parówkę z rumianku - rumianek na gorącą wodę i
> postawić koło niego jak najbliżej. Pomaga też maść majerankowa -

Skuteczne jest podniesienie wilgotności powietrza w pomieszczeniu-
mokre ręczniki na kaloryferach albo nawet wokół łóżeczka lub
nawilżacz.
Inhalacje z rumianku jak najbardziej, ja bym je jednak wzbogaciła
olejkiem
typu Olbas oil albo łyżką Wick vapo rub -na gorącą wodę.
Nie wiem czy wymyślono cos pozwalającego skutecznie uwolnić malucha od
zalegającej wydzieliny- ja używałam gruszki takiej
do lewatywy z miękką , gumową końcówką najlepiej nie tą najmniejszą
aby skutecznie
odessać nosek.
--

Serdecznie witam szystkich grupowiczów i
Pozdrawiam "Lady B@m"

zmiany skórne-co to jest??
pytanie
aso interpretacja wyniku