Co na podłogę?

1. Data: 2002-07-08 11:04:22

Temat: Co na podłogę?
Od: G...@U...edu.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Co można dać na podłogę w przedpokoju?

Moja mama ma w mieszkaniu terakotę/kafelki, w Niemczech strasznie
mi się spodobały wszędobylskie wykładziny, a znowu w Polsce masa
ludzi ma panele.

W sumie podobałaby nam się wykładzina mięciutka, ale być może będą
kłopoty z utrzymaniem jej w czystości... Terakota ok, ale zimna
trochę... Co polecacie?

Z góry dzięki za opinie.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-07-08 12:38:43

Temat: Re: Co na podłogę?
Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy samych dzwiach tj. ok 1 metra dal bym terakote, dalej ladnie polaczony
np. lukiem parkiet albo wykladzina.
Pozdrawiam

PS
Bardzo ladny efekt wizualny

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@U...edu.pl>
napisał w wiadomości
edu.pl...

1. Data: 2002-07-08 12:46:18

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" nie wie co kłaść
> Co można dać na podłogę w przedpokoju?

Wykładzina w przedpokoju, hmmm. Brud, woda, śnieg. Nigdy bym się na to nie
zdecydował.
Może przy drzwiach terakotę (1,5-2 m) a potem połączyć ją z wykładziną
(łukiem ciekawym). Buty zdejumujesz na kafelkach a potem wskakujesz na
wykładzinę. Dodatkowo, pod kafelki możesz położyć ogrzewanie podłogowe.

> Niemczech strasznie
> mi się spodobały wszędobylskie wykładziny, a znowu w Polsce masa
> ludzi ma panele.

No i jeszcze odpowiedz sobie na pytanie
- chcę mieć tak bo mi się to podoba
- chcę mieć tak bo sąsiad tak ma

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-07-08 13:16:10

Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
> [...]

> W sumie podobałaby nam się wykładzina mięciutka, ale być może będą
> kłopoty z utrzymaniem jej w czystości... Terakota ok, ale zimna

Ja zdecydowanie polecam terakotę, bez problemowa w utrzymaniu czystości i
ładnie wygląda. Tylko jedna rada zamiast cokołów daj listwy wykończeniowe np
od paneli, to naprawdę ładnie wygląda.

Jarek
---------
Aktualnie szukam pracy:
http://szulczyk.prv.pl/

1. Data: 2002-07-08 13:40:40

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek23 <j...@w...pl> napisał(a):

> Ja zdecydowanie polecam terakotę, bez problemowa w utrzymaniu czystości i
> ładnie wygląda. Tylko jedna rada zamiast cokołów daj listwy wykończeniowe np
> od paneli, to naprawdę ładnie wygląda.

Popieram. My mamy terakotę łączoną z panelami. Mieszkanie zostało tak
zaprojektowane, żeby po całej części przedpokojowo-kuchenno-łazienkowe dało
się łazić po terakocie (np. wejść prosto w butach do kuchni i rzucić siaty z
zakupami), w części pokojowej są panele, połączone jest to listwą.

Jak ktoś się boi zimna, polecam maty grzejne na 220V - mamy takie w łazience,
suszyć się na tym prania nie da ;-), ale efekt lekko ciepłej podłogi jest.

JoP

1. Data: 2002-07-08 14:10:04

Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się łazić po terakocie (np. wejść prosto w butach do kuchni i rzucić siaty
> zakupami), w części pokojowej są panele, połączone jest to listwą.

Mam dokładnietak samo. Super wygodne rozwiazanie. :)

> Jak ktoś się boi zimna, polecam maty grzejne na 220V - mamy takie w
łazience,
> suszyć się na tym prania nie da ;-), ale efekt lekko ciepłej podłogi jest.

U mnie w łazience pod podłogą akurat rury idą tak że ogrzewaną podłogę mam
gratis :)

Jarek

1. Data: 2002-07-08 14:11:06

Od: "Marcin" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się łazić po terakocie (np. wejść prosto w butach do kuchni i rzucić siaty
> zakupami), w części pokojowej są panele, połączone jest to listwą.

Zaraz, zaraz... skąd ja to znam? Aha, już wiem. Chcę zrobić dokładnie tak
samo, choć pewnie mieszkania niepodobne do siebie. W dodatku chcę połączyć
terakotę z panelami częściowo po łuku.
Myślę, że powinno się wyznaczyć miejsca, gdzie zdarzy się stąpać brudnymi
butami (czyli u mnie np. w kuchni) i tam w miarę możliwości dać coś takiego
solidnego, jak terakota. Warto też przewidzieć, co będą robić w przyszłości
goście (chyba że nie będziesz wpuszczał takich z brudnymi butami do domu).
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2002-07-09 06:00:26

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin <m...@p...com> napisał(a):

> Warto też przewidzieć, co będą robić w przyszłości
> goście (chyba że nie będziesz wpuszczał takich z brudnymi butami do domu).

U mnie jest tak: jeśli gość wpadł na chwilę załatwić interes, to się go
prowadzi prosto do kuchni i sadza przy stole. Co ma na nogach, nieistotne, bo
jakby co, przeleci się płytki mopem. Jak przychodzi na dłużej w gości,
zazwyczaj buty ma czyste i można wprowadzić na salony. ;-)

JoP

1. Data: 2002-07-09 10:24:20

Od: "mwi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W sumie podobałaby nam się wykładzina mięciutka, ale być może będą
> kłopoty z utrzymaniem jej w czystości... Terakota ok, ale zimna

mieszkanie - zakładam, że jest to w bloku i nie na parterze (im wyżej po
schodach tym lepiej - jeżeli nie ma windy)

u nas jest w przedpokoju wykładzina (1 piętro) i raczej się sprawdza,
wykładzina jakaś biurowa (wzmocniona czy coś w tym stylu) i kolor jasnoszary
(ale ładny), że nie bardzo zabrudzeń widać (choć trzeba przyznać, że są).
Przedpokój jest mały więc teraz po 6 latach użytkowania po prostu kupię nową
(ze starej zdejmę wykrój) i gotowe. twardych podłóg nie lubię (tylko
łazienka).

pzdr
mwi

1. Data: 2002-07-09 11:25:10

Od: G...@U...edu.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Jul 2002 12:24:20 +0200 I had a dream that mwi <m...@p...onet.pl>
wrote:
>mieszkanie - zakładam, że jest to w bloku i nie na parterze (im wyżej po
>schodach tym lepiej - jeżeli nie ma windy)

No właśnie blok, ale parter :(((

> [...]
>Przedpokój jest mały więc teraz po 6 latach użytkowania po prostu kupię nową
>(ze starej zdejmę wykrój) i gotowe. twardych podłóg nie lubię (tylko

No ja właśnie też lubię miękkie...

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

Pinus
Jakie wybrać okno
Szkodniki niszczace drewno
Nokia 6310