Co na romantyczną kolację?

1. Data: 2003-10-07 13:19:52

Temat: Co na romantyczną kolację?
Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że pytanie może nie tematyczne, ale mam nadziekę, że mi pomożecie.
Chciałabym zrobić kolację dla mojego męża, który w piatek wraca z delegacji.
Nie mam jednak pomysłu co podać.
Może macie jakies propozycje?
Mój mąż jest mięsożerny, tyle wiem ale jakoś nic ciekawego nie przychodz mi
do głowy.

Z góry wielkie dzieęki.

1. Data: 2003-10-07 13:25:52

Temat: Re: Co na romantyczną kolację?
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie mam jednak pomysłu co podać.
> Może macie jakies propozycje?
> Mój mąż jest mięsożerny, tyle wiem ale jakoś nic ciekawego nie przychodz

Polecam krewetki w śmietanie. Oto przepis: pół cebuli pokroić w kostkę, w
rondlu lub garnku roztopić 1.5-2 łyżek masła na to wrzucić cebulę - ale nie
pozwolić się jej zeszklić. Wrzucić krewetki koktajlowe dodać posiekanej
natki pietruszki, soli i pieprzu oraz pół wyciśniętej cytryny i trochę
białego wina. Smażyć gdy krewetki są już dobre w kubeczku wymieszać 2-3
łyżek śmietany z 1 łyżką mąki kukurydzianej. Do tego kubka, nałożyć z rondla
trochę sosu i wymieszać oraz całość wlać do rondla. Chwilę przysmażyć do
uzyskania pożądanej konsystencji. Podawać z białym pieczywem - biagietką i
schłodzonym półwytrawnym winem.

Jednym słowem pycha.

Sadia

1. Data: 2003-10-07 13:28:11

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-07 15:19:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MM* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Może macie jakies propozycje?
> Mój mąż jest mięsożerny, tyle wiem ale jakoś nic ciekawego nie przychodz mi

Wiesz, ze istnieje taka grupa jak pl.rec.kuchnia?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-07 13:38:03

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MM wrote:
> Nie mam jednak pomysłu co podać.
> Może macie jakies propozycje?
> Mój mąż jest mięsożerny, tyle wiem ale jakoś nic ciekawego nie
> przychodz mi do głowy.

Sadze, ze najbardziej ucieszylby sie z Ciebie podanej w seksownej bieliznie
;)
A co do jedzenia - lubi jakas typowa kuchnie, moze orientalna, czy tez
standardowe polskie jedzonko? Skoro romantyczna kolacja, to raczej cos
lekkostrawnego, intensywnie pachnacego, rozbudzajacego zmysly...
Zajrzyj na te strony - jest mnostwo fajnych przepisow:
http://www.winiary.pl/
www.polki.wp.pl
www.kobieta.interia.pl

pozdrawiam i zycze smacznego
tufi

1. Data: 2003-10-07 13:39:36

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie mam jednak pomysłu co podać.
> Może macie jakies propozycje?
> Mój mąż jest mięsożerny, tyle wiem ale jakoś nic ciekawego nie przychodz

Zrob lasagne. Ostatnia szaleje na tym punkcie. Pycha!

Nat

1. Data: 2003-10-07 14:07:22

Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, ze istnieje taka grupa jak pl.rec.kuchnia?

Tak, wiem.

1. Data: 2003-10-07 14:08:00

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

MM wrote:

>Tak, wiem.

A czy wiesz, ze jesli juz _koniecznie_ musisz napisac cos niezwiazanego z
tematyka grupy, to moglabys przynajmniej dodac [NTG] przed tematem ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-07 14:08:58

Od: "afa" <affa@o2_wytnij_to_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, wiem.

no to czemu piszesz tu nie na temat, skoro istnieje odpowiednia grupa??

afa

1. Data: 2003-10-07 14:10:36

Od: "Marzena" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MM" <

> Wiem, że pytanie może nie tematyczne, ale mam nadziekę, że mi pomożecie.
A ja przygotowałabym jakies kanapki albo udawałabym ze nic sie nie dzieje ,
a potem wyskoczyłambym z niespodzianką.

1. Data: 2003-10-07 14:12:54

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-07 16:07:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MM* skreślił te oto słowa:

> Tak, wiem.

Zawsze mnie zastanawia dlaczego ludzie nie korzystaja ze swojej wiedzy...
Wtorny analfabetyzm? Potrafi przeczytac, ale nie rozumie co to znaczy?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

dermacol - kto stosowal i pomoze?
Krem firmy Norel