Re: Co na to Vetulani?

1. Data: 2000-06-08 20:09:39

Temat: Re: Co na to Vetulani?
Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <01bfd171$dbdbfbc0$320710c1@labor>,
"Master" <m...@p...wp.pl> wrote:

> "rodak"? :-P

Bierze od Philip Morris jak swoj.

> Caly czas sugerujesz, ze prof. Vetulani jest finansowany przez koncern
> tytoniowy, podajac duzo "niby danych". Nie znacza one nic, a jednak
> powoduja deprecjonowanie jego niekwestionowanego autorytetu jako
> farmakologa. Jestes niestety goloslowny - potok oszczerstw, zero
faktow.
> Jesli fakty istnieja - podaj je.

Rozumiem niecierpliwosc. Pracuje nad tym i, niestety, materialy bede
ujawnial tak jak mnie sie ukladaja karty. Przewiduje przed jesienia. Za
moimi zarzutami co do korupcji niektorych naukowcow w Polsce stoje
twardo.

W miedzyczasie zerknij na ten rachunek
http://www.pmdocs.com/getallimg.asp?DOCID=2023592759
/2765
od firmy z Londynu do adwokatow Philip Morris w Washington DC w USA za
bilety do Grecji dla pracownicy naukowej z Warszawy w 1992 roku.
Przypomnijmy, PM przejal ZPT Krakow dopiero w 1996. Jak myslisz? Czy PM
zaplacil za bitety pani profesor Teresie Jerdzejewskiej Scibak po to
zeby sie opalila i wypoczela?

Co wiecej wiem, narazie nie moge ujawnic. Vetulani zreszta to plotka
ktorej latwo wytknac oszustwa, bo sie z nimi nie kryje. Najgorszy w tej
chiwli jest lapowkarz Philip Morris profesor Jan Krzysztof Ludwicki z
Instytutu Higieny. Sprzedaje zdrowie publiczne na lewo i prawo.
Ostatnio zabral sie za promocje gentycznych smieci w zywnosci.

Miro

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.