Co o Niej sądzicie?

31. Data: 2003-07-17 11:21:49

Temat: Re: Co o Niej sądzicie?
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:bf5qq8$2mki$1@news2.ipartners.pl...

> Otóż ja pracuję i to praktycznie na 1 i 1/2 etatu, bo oprócz pracy ciągle
> łapię jakieś zlecenia.
> I tak kasy ciągle mało.
>
> A tu mąż narzeka - że mnie ciągle nie ma w domu, ze nic dobrego rodzinie
nie
> zrobię, ze obiadu nie ugotuję, ciasta nie upiekłam jeszcze nigdy :-(.

Skorzystaj z rady, ktora podrzucilam Qwaxowi. Podsun mu pod nos ksiazke
kucharską. Jesli umie czytac to i będzie umial ugotowac:-)) A jak raz sie
nalepi pierogów to moze nie predko mu sie zachce ich po raz drugi:-))
Ewentualnie zagon go do "pomocy" przy lepieniu pierogów, odpestkawianiu
owocow czy ucieraniu ciasta na placek:-) To też uczy odrobinkę pokory:-)
Nasi panowie mysla sobie ze my w pracy siedzimy i plotkujemy o brazylijskich
serialach a to oni są tymi co naprawde pracują. Cięzko im idzie zrozumiec,
ze pracujac na pelny czy 1i 1/2 etatu niekoniecznie mamy chęc spedzac
jeszcze 4 godziny w kuchni tylko dlatego, ze oni zjedliby coś wykwintnego z
deserem w postaci domowego placka ze sliwkami:-)) Ja akurat poszlam na
skroty - moj maz mi dzielnie asystuje w kuchni jak cos robie wiec np zwykly
placek ucieruch z owocami potrafi zrobic juz z zamknietymi oczami:-)) Ale
jego szlo jeszcze wychowac bo młode to i niezepsute:-))

> Fakt moja teściowa była świetną gospodynią, ja jej nie urastam do pięt,
> robiła właśnie przepyszne pierogi, a jakie ciasta, mniam :-)

Heh, tu mialam latwiej bo mąz za kuchnia swojej mamy rozpaczliwie nie
przepada a ciast domowych to ona nie piecze:-)
Ale nie przejmuj sie Basiu. Pamiętaj ze mamy naszych męzow są niedosciglymi
dla nas idealami:-))

Pozdrawiam

HaNkA

32. Data: 2003-07-17 11:25:30

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Melka widać stracił(a) kontakt z nadświadomością popełniając:

To tylko taki wabik na kobiety ;-)

puchaty

--
"Mózg jest zanurzony w spermie. Jeśli się będziesz
namiętnie masturbował zwoje ci się wysuszą"

33. Data: 2003-07-17 11:30:13

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

> robić
>
> Może uważa, że jeśli chciałbyś zjeśc dobre domowe ruskie pierogi, to
moglbyś
> je sobie zrobić?

Albo zaprosić ją tam gdzie sam jadł, jeśli ją faktycznie lubi . :-)

Sowa

34. Data: 2003-07-17 11:35:17

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa widać stracił(a) kontakt z nadświadomością popełniając:

> Albo zaprosić ją tam gdzie sam jadł, jeśli ją faktycznie lubi . :-)

Sowa! masz u mnie ruskiego pieroga!

puchaty

35. Data: 2003-07-17 11:40:18

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> I w końcu nie znalazłem tego co szukałem.
>
> To może zapytam inaczej:
> Czy pamiętacie jak smakowały ... u Babci?
>
> Czy dzisiaj nie tracimy 'tego czegoś' kupując: drzemy, soki, frytki,
> mrożonki itd.?
>
> Pozostaje tylko nutka żalu że nasze dzieci już tego znać nie będą.

Hm, napisze tak - pamiętam jak smakowało u babci - tyle że poza wyjątkami
mało mi smakowało.
Pamiętam sok malinowy, i barszcz ukraiński.
Barszcz umiem zrobić, sok pewnie też - jak będę miała własny ogród z
malinami - to będę robić.
pierogów ruskich serdecznie nie cierpiałam, ale jak byś chciał, to mogę
nalepić i Cię ugościć - puchaty by próbował czy dobre. :-)

Gotuję inaczej niz babacia czy mama, czy teściowa,
a one gotują inaczej niż ich mamy i babcie.

Tyle że ja lubię gotować - bawi mnie to i w pewien sposób fascynuje.
Ale na przykład nie lubię prasować i nie prasuję.

I co można o mnie pomyśleć?
Że robię chętnie to co lubię, a unikam tego czego nie lubię.

Sowa

36. Data: 2003-07-17 11:51:27

Od: "Madda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:28301-1058432896@213.17.138.62...
> I w końcu nie znalazłem tego co szukałem.
>
> To może zapytam inaczej:
> Czy pamiętacie jak smakowały ... u Babci?

Jest taki stary dowcip:

Fragment menu pewnej restauracji:

Pierogi ruskie..............................................
.15 zł
Pierogi ruskie jakie robiła Twoja babcia.....................20 zł
Pierogi ruskie jakie wydaje Ci się że robiła Twoja babcia....30 zł

Pozdrawiam
Magda

37. Data: 2003-07-17 11:55:45

Od: "SOKRATES" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Czy dzisiaj nie tracimy 'tego czegoś' kupując: drzemy,
soki, frytki,
> mrożonki itd.?

Wielu zapewne tak, jednakże moja rodzina się do nich nie
zalicza, choć idealnie (czytaj "po domowemu") tez nie jest.
Osobiście, jak to co roku bywa w okresie miesięcznego
slomianego wdowstwa pogodowo zostałem wrobiony w zrobienie
kompotów morelowych. Ech, bycie facetem na niby slomianym
luziku nie zawsze ma same plusy, gdyż od czasu do czasu
uwiera ten kuchenny fartuszek.
Sokrates

38. Data: 2003-07-17 12:24:17

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Ale zapewne jest czas zabijać czas, do czego się zresztą
> skłaniam z przyjemnością:-)

Puchaty- co ty wiesz o zabijaniu...
pzdr
agi zabijajaca wlasnie czas na grupie ;)

39. Data: 2003-07-17 12:33:23

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

agi ( fghfgh ) widać stracił(a) kontakt z nadświadomością popełniając:

> Puchaty- co ty wiesz o zabijaniu...

Niewiele, ale szybko się uczę ;-)

puchaty

40. Data: 2003-07-17 12:47:47

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>ale... jak mówiłem tu nie chodzi o mnie - ja się dostosuję - jak mi
>bedzie bardzo brak to sam zrobię ale...

Ale ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów